شناسهٔ خبر: 55799425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون وزیر نفت: جذب نیروی بومی اولویت وزارت نفت در استان هاست

گچساران- ایرنا- معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی با اشاره به اینکه اولویت جذب در استانها با نیروی های بومی است افزود:تا سه ماه آینده آزمونی در این زمینه برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

مهدی علی مددی روز چهار شنبه در بازدید از تاسیسات شرکت نفت گچساران افزود: رفع و پیگیری مشکلات کارکنان صنعت نفت در مناطق عملیاتی از مهمترین رویکرد های دولت سیزدهم می باشد  و امید است در این زمینه بهترین تصمیم  ها برای برطرف شدن این  چالش ها گرفته شود.
وی بیان کرد: رویکرد وزارت نفت در دولت سیزدهم تخصصی می باشد و تصمیم گیری مشکلات و امور نفت تنها از سوی کارکنان این وزارت انجام خواهد شد.

مددی با بیان اینکه مشکلات دولت گذشته  به دولت جدید منتقل شده گفت: در همن راستا وزارت نفت برای برطرف شدن مشکلات و چالش ها و در هر استان یک نفر را  برای حلقه ارتباطی  و ارایه تمامی مشکلات به مرکز معرفی کرده است.
وی تصریح کرد: تصمیمات امروز در نفت جزیره ای نیست بلکه یک زنجیره کامل است و ما با یک برنامه ریزی کامل و کارشناسی به جهت تسهیل گری مشکلات کارکنان تلاش خواهیم کرد .

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گفت: نیاز استخدامی در صنعت نفت را در دستور کار این وزارت است و هم اکنون در حال تصویب آن هستیم.

وی به شکل گیری شورای مدیران منابع انسانی در دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود:  این شورا با تعامل و هم افزایی همه مدیران منابع انسانی شرکت های تابعه شکل گرفته و زمینه رشد و تعالی سازمانی همکاران را نیز فراهم خواهد کرد.

 مددی تصریح کرد: هم اکنون بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل نیروهای پیمانکاری را در دستور کار قرار داده ایم .

وی با بیان اینکه ماده ۱۰ از سال ۹۹ اجرا شد گفت: در این زمینه نواقصاتی وجود داشت طبق دستور ویژه وزیر نفت جمع بندی هایی در این زمینه انجام شد و امیدواریم این مشکل را در اسرع وقت برطرف نماییم .

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از طولانی ترین شبکه های خطوط مناطق نفت خیز را در گستره چهار استان کهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان ، فارس و بوشهر راهبری می کنند.

شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران دارای ۱۶ مخزن در مدار است که عمده تولید نفت از مخازن گچساران ، بی بی حکیمه و رگ سفید-۲ است.

مخازن بینک، گلخاری، نرگسی، چلینگر، پازنان-۲، منصور آباد، سیاهمکان، گرنگان، سولابدر، ‌چهاربیشه، رودک، کیلورکریم و خویز نیز به ترتیب چهارمین تا شانزدهمین مخازن در مدار این شرکت محسوب می شوند.

شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

نظر شما