شناسهٔ خبر: 55792799 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دبیر کل جهاد اسلامی با سید حسن نصرالله دیدار کرد

در دیدار دبیرکل حزب‌الله و دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین درباره تحولات سیاسی و نقش‌های مورد انتظار از طرف‌های محور مقاومت در مرحله آینده بحث و تبادل‌نظر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «زیاد النَخاله» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین امروز (چهارشنبه) با «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله دیدار کرد.

بر اساس گزارش «العهد» لبنان، در این دیدار حوادث اخیر در نوار غزه و کرانه باختری بررسی شد و دو طرف، نبردی را که اخیرا با دشمن اسرائیلی در تمام سطوح میدانی، سیاسی و رسانه‌ای رخ داد، ارزیابی کردند.

در ادامه این گزارش آمده، نصرالله و النخاله تحولات سیاسی در منطقه و نقش‌های مورد انتظار از طرف‌های محور مقاومت در مرحله آینده را مورد بحث قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، در چهاردهم مرداد مناطقی را در نوار غزه هدف حمله قرار دادند که این اقدام با پاسخ گروه‌های مقاومت در نوار غزه بویژه جهاد اسلامی همراه شد. در نهایت و پس از جنگی سه روزه، شانزدهم مرداد با میانجیگری مصر، آتش‌بس با قبول کامل شروط جنبش جهاد اسلامی برقرار شد.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه اعلام کرد که در جنگ سه روزه علیه نوار غزه، ۴۵ فلسطینی شهید و ۳۶۰ نفر نیز زخمی شدند.

 رسانه‌های عبری گزارش دادند که هزینه روزانه درگیری با جنبش جهاد اسلامی فلسطین در جنگ اخیر بیش از هزینه روزانه جنگ سال گذشته با گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه بوده است.

از سوی دیگر، نظامیان رژیم صهیونیستی، در تاریخ هجدم ماه جاری، با حمله به محله قدیمی شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری سه فرمانده کتائب الاقصی از جمله شهید ابراهیم النابلسی را به شهادت رساندند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

نظر شما