شناسهٔ خبر: 55790907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیرکل تعزیرات استان:

60 نانوایی قزوین تحت نظارت تعزیرات قرار گرفتند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در تداوم اجرای طرح پایش و نظارت میدانی بر عملکرد نانوایی‌ها و انجام اقدامات بازدارنده از ۶۰ واحد نانوایی و اصناف مرتبط با آرد و نان بازدید به عمل آمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علیرضا حسن پور با اشاره به بازرسی از نانوایی‌ها گفت: با بازرسی‌های صورت رگفته از طرف کارشناسان دو واحد نانوایی پلمب و با نصب بنر معرفی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ادامه داد: برای ۲۵ واحد متخلف نیز پرونده تشکیل و برای رسیدگی نهایی به شعبه تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی اظهار کرد: تشدید نظارت‌ها و کنترل عملکرد نانوایی‌ها با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان و حفظ ثبات بازار تداوم خواهد داشت و در این مسیر با تخلفات، گران‌فروشی، کم فروشی، سوء استفاده از کارتخوان‌ها، تعطیلی‌های خودسرانه، کاهش ساعت‌های پخت نان، عرضه خارج از شبکه آرد و نان همچنین عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

وی ارائه گزارش و اطلاع‌رسانی عمومی از روند اجرای طرح‌های نظارت بر عملکرد اصناف را حق مردم دانست و خاطرنشان کرد: اخبار اقدامات صورت گرفته از طریق خبرگزاری‌های رسمی، رسانه‌ها و شبکه‌های استانی به اطلاع مردم خواهد رسید و شهروندان نیز می‌توانند شکایات مربوط به تخلفات صنفی از جمله نانوایی‌ها را از طریق سامانه ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

نظر شما