شناسهٔ خبر: 55784881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وعده استاندار کردستان محقق شد/ پرداخت ۱۲۰۰میلیارد تومان از طلب گندم‌کاران

تنها یک روز پس از وعده استاندار کردستان مبنی بر پرداخت مطالبه گندم‌کاران، یکهزار و ۲۰۰میلیارد تومان به حساب کشاورزان استان واریز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کردستان، تنها یک روز پس از وعدە استاندار کردستان مبنی بر پرداخت مطالبه گندم‌کاران، امروز  یکهزار و 200میلیارد تومان به حساب کشاورزان استان واریز شد. 

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان پس از اطلاع از تاخیر در واریز  طلب گندم‌کاران ضمن پیگیری موضوع به فاصله 24ساعت هزار و 200 میلیارد تومان به حساب کشاورزانی که گندم خود را به مراکز خرید تضمینی گندم تحویل داده بودند, واریز شد.

وی با بیان اینکه گندم همواره جزو محصولات راهبردی و حیاتی در امنیت غذایی کشور محسوب می‌شود، پرداخت به موقع مطالبات مربوط به خرید گندم مازاد را مطالبه به‌حق جامعه کشاورزان عزیز دانست و گفت:با پیگیری‌های انجام شده تلاش خواهیم کرد باقی‌مانده طلب کشاورزان تا  ریال آخر و در کم‌ترین زمان ممکن تحقق پیدا کند.

زارعی‌کوشا با قدردانی از کشاورزان پر تلاش استان ابراز داشت: امیدواریم با سیاست‌های حمایتی دولت در سال آینده کردستان همچنان جایگاه خود را در صدر استان‌های تولید کننده گندم حفظ کند.

انتهای‌پیام/481/ن

نظر شما