شناسهٔ خبر: 55780068 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان :

۱۳ طرح راهسازی هفته دولت در شاهرود و میامی بهره‌برداری می‌شود

عمیدی گفت: ۱۳ طرح راهداری شهرستان‌های شاهرود و میامی با اعتباری بالغ بر ۲۲۶ میلیارد و ۴۰۲ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی بهره‌برداری می‌شود.

صاحب‌خبر -

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان  گفت: این طرح‌ها به تلاش متخصصان معاونت راهداری، مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی شرق استان سمنان  به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه رفع نقطه حادثه خیز و ساماندهی سه راهی تاش ـ مجن به طول ۲ کیلومتر بهره‌برداری می‌شود، ابراز داشت: این عملیات از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۱ با اختصاص اعتبارات ملی و استانی به مبلغ  هفت میلیارد و ۳۲۳ میلیون تومان به انجام رسید.

عمیدی به تعریض ابنیه فنی و ایمن سازی تقاطع مجن - تاش اشاره کرد و گفت: استقرار ۲۰ پل در این مسیر با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۲۳میلیون تومان از محل اعتبارات ملی انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: در جاده شاهرود به بسطام بهسازی و روکش آسفالت محور روستای زرگر به قهج به طول یکهزار و ۲۰۰ متر با اعتبارات استانی به میزان یک میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه عملیات روکش ماسه و آسفالت محور شاهرود به رویان در۲ باند به طول ۱۰ کیلومتر انجام شد، ادامه داد: پنج میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی برای این محور هزینه شد.

به گفته وی، اجرای آسفالت حفاظتی(میکروسرفیسینگ) و درزگیری آسفالت در حوزه شرق استان سمنان به طول ۲۲ کیلومتر با صرف هزینه ۱۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی به سرانجام رسید.

نظر شما