شناسهٔ خبر: 55775430 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

زائران اربعین بدون ثبت‌نام در سامانه سماح به سمت مرزها نروند

مدیر حج و زیارت مازندران گفت: زائران اربعین بدون ثبت‌نام در سامانه سماح به سمت مرزها نروند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، عباس اسماعیلی مدیر حج و زیارت مازندران امروز درباره آخرین وضعیت ثبت‌نام مازندرانی‌ها برای زیارت اربعین، اظهار کرد: در حال حاضر ۷۰ هزار نفر از مردم مازندران در سامانه سماح در قالب ۴۰هزار گروه ثبت‌‌نام کردند.

وی افزود: از میان افرادی که برای زیارت اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کردند ۲هزار زائر متقاضی انجام سفر هوایی هستند.

مدیر حج و زیارت مازندران  بیان کرد: با توجه به تمهیدات کمیته حمل و نقل تعداد ۶ پرواز از مبدا ایستگاه پروازی شهدای ساری به مقصد نجف پیش‌بینی شده است.

اسماعیلی اضافه کرد: همچنین به‌منظور بالا بردن ظرفیت پروازی از سایر شرکت‌های هوایی درحال رایزنی برای افزایش پروازهای هوایی به استان هستیم.

وی تصریح کرد: به‌منظور انجام برنامه‌ریزی بهتر جهت تسهیل امور در مرزهای خروجی و انجام پوشش بیمه‌ای حتما زائرانی که قصد دارند در اربعین عازم این سفر معنوی شوند نسبت به ثبت‌نام در سامانه سماج اقدام کرده و ثبت‌نام در سامانه سماح را به روزهای پایانی موکول نکنند.

مدیر حج و زیارت مازندران در پایان با تاکید بر اینکه زائران بدون ثبت‌نام در سامانه سماح به سمت مرزها نرونو، خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط جوی و گرمای هوا افرادی که توان جسمی لازم ندارند از ثبت‌نام در پیاده‌روی اربعین پرهیز کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج











 

نظر شما