شناسهٔ خبر: 55753311 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بخارایی خبر داد :

برگزاری دستجات آزاد انتخابی تیم رولبال در شهریور/استقبال نوجوانان از لیگ اسکیت سرعت

دبیر کل فدراسیون اسکیت گفت:از دوم شهریور مسابقات دستجات آزاد انتخابی تیم رولبال نیز به مدت 6 روز در شهرستان کاشان برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا بخارایی دبیر فدراسیون اسکیت در گفتگو با ایلنا در خصوص دومین مرحله مسابقات لیگ اسکیت سرعت که طی دیروز و امروز در اکادمی اسکیت ازادی در حال برگزاری است گفت:رشته سرعت از رشته های پر طرفدار  اسکیت است و همواره شاهد حضور تعداد زیادی از نوجوانان در این مسابقات هستیم

وی ادمه داد: مرحله نخست لیگ اسکیت نوجوانان  با حضور 48 تیم در تهران برگزار شد و مرحله سوم و پایانی نیز 10 و 11 شهریور به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

بخارایی افزود:مسابقات دستجات ازاد فری استایل شاخه بتل در دو بخش دختران و پسران 4 شهریور در تهران برگزار می شود.

بخارایی اظهار داشت : از دوم شهریور نیز مسابقات دستجات آزاد انتخابی تیم ملی  رولبال باحضور 10 تیم در بخش بانوان و 9 تیم در بخش آقایان  به مدت 6 روز در شهرستان کاشان برگزار خواهد شد.

وی گفت: با توجه به استقبال خانواده ها از رشته ورزشی اسکیت در صدد هستیم تا این رشته را بیش از گذشته در کشور گسترش دهیم.

دبیر فدراسیون اسکیت بیان داشت:به تازگی جلسه ای با مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران  داشتیم و طی امضای تفاهم نامه و رویکرد فدراسیون و این سازمان در جهت همگانی کردن رشته اسکیت در تهران مقرر شد از ظرفیت های شهرداری برای گسترش این رشته بهره مند شویم.

بخارایی خاطر نشان کرد:اسکیت وررش مفرحی است که در دل خانواده ها جا باز کرده  و می توانیم با استفاده از ظرفیت ها و برنامه ریزی درست به اهداف خود در خصوص ورزش قهرمانی نیز دست پیدا کنیم.

نظر شما