شناسهٔ خبر: 55751004 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد؛

تخصیص اعتبار ۷۰ هزار میلیارد تومانی در استان‌ها برای ازدواج

سیدصولت مرتضوی با اشاره به مصوبات سفرهای استانی، گفت: 70 هزار میلیارد تومان بودجه در استان‌ها برای ازدواج در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور در نشست خبری که صبح امروز دوشنبه برگزار شد، گفت: هفتاد هزار میلیارد تومان بودجه برای ازدواج برای استان‌ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اگر هر کدام از مصوبات استانی امکان اجرایی شدن نداشته باشد، به مردم اعلام خواهیم کرد.

مرتضوی درباره نظارت بر اجرای مصوبات سفرهای استانی تاکید کرد: سامانه ای برای نظارت در نظر گرفته شده که دائم در حال نظارت است، علاوه بر آن نظارت میدانی هم داریم.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: نامه هایی که در سفرهای استانی به دولت داده می‌شود با موضوعات مختلف است. یک تعداد مربوط به بحث ازدواج و مسکن بوده که به دستگاه‌های اجرایی معرفی شده و مشکل آنها حل شده است. تعدادی هم درباره بحث اشتغال و دریافت تسهیلات است که به دستگاه‌های اجرایی معرفی شده اند.

درباره اجرای مصوبات سفر‌های استانی و مسائلی که از سوی برخی جریانات سیاسی مطرح می‌شود، گفت: آن‌هایی که به اجرای مصوبات سفر‌های استانی نقد دارند، باید بگویند کدام یک از مصوبات اجرا نشده است؛ سفر‌های استانی با یک نگاه کاملا کارشناسی انجام می‌شود و برای اجرا و برای مردم است.

وی افزود: پروژه بیمارستانی که ۱۰ سال متوقف بوده بعد از سفر استانی دولت ساخت آن آغاز شده و پیشرفت خوبی هم داشته است.

مرتضوی تصریح کرد: در بحث پروژه‌های آب‌رسانی مثل پروژه غدیر، با اولین سفر رئیس‌جمهور اجرای پروژه آغاز شد و ان‌شاءالله افتتاح خواهد شد و ۵۲ درصد تنش آبی مردم خوزستان را حل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: وقتی می‌گوییم مشکل آب‌گرفتگی خیابان‌های اهواز را حل کردیم، این وضوح قابل مشاهده است و مردم نتیجه آن را دیده‌اند.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار داشت: بخشی از پروژه‌ها روی زمین است که به خوبی دیده می‌شود و بخشی هم مثل پروژه‌های نفتی و گازی زیر زمین است که آن هم قابل راستی آزمایی است.

نظر شما