شناسهٔ خبر: 55728361 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

حیدری: کسی که به پرسپولیس و پیراهنش پشت کرده لایق احترام نیست/ هوادار پرسپولیس بی دلیل به کسی توهین نمی‌کند/ آن آقا هرچه دارد از این تیم و این هواداران است

پیشکسوت پرسپولیس پاسخ تندی به اظهارات مهدی هاشی نسب داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، جنجال‌های روز گذشته دیدار پرسپولیس مقابل فولاد و درگیری و تنش ایجاد شده میان مهدی هاشمی نسب و تماشاگران روی سکوها با واکنش سپهر حیدری، پیشکسوت سرخپوشان تهرانی همراه بود که ظاهراً پیش از بازی هم برخورد و بگو‌مگویی با یکدیگر داشتند و حالا وی در صفحه شخصی خودش یک استوری علیه مربی فولاد گذاشته است.

حیدری در گفتگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: این شخص که نمی‌خواهم اسمش را هم بیاورم باید بداند که هرچه دارد از پرسپولیس و هوادارانش است و به واقع به این تیم و این سکوهایی که علیهش بی حرمتی می‌کند مدیون است. ما در خانواده پرسپولیس برای کسی که به پیراهن تیم پشت کرده و آن را به پول فروخته و به تیم رقیب رفته احترامی قائل نیستیم. من برخوردی با این شخص دو روز قبل از بازی مقابل هتل اوین داشتم و این‌ها را به خودش هم گفتم و گفت چرا احترام من را نگه نمی‌داری و برایش توضیح دادم که خانواده پرسپولسی برای شخصی مثل تو احترامی قائل نیست. بعد از آن هم آن حرکات زشت را در زمین انجام داد و واقعاً اگر یک اپسیلون هم برایش احترام قائل بودم دیگر همان را هم قائل نیستم.

وی افزود: من برای او استوری نگذاشته بودم چون در حد و اندازه‌ای نبود که بخواهم برایش وقت بگذارم و کار این چنینی انجام دهم ولی بعد از توهینش به پرسپولیس و هواداران پرسپولیس دیگر سکوت جایز نبود و باید واکنش نشان می‌دادم.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه می‌گویند هاشمی نسب آن حرکات را در واکنش به توهینی که از روی سکوها به وی شده بود انجام داده، گفت: اگر توهینی هم بوده مقصرش خود این شخص بوده است. وقتی حرکات تحریک آمیز و توهین آمیز انجام می‌دهد و مرتباً در مصاحبه‌هایش می‌گوید تیم خاص، تیم خاص و در بازی هم دروازه و تور را می‌بوسد و حرکات شنیع انجام می‌دهد طبیعتاً باید منتظر واکنش باشد. این را از قول من بنویسید هواداران پرسپولیس هرگز شروع کننده هیچ تنشی نبودند و نیستند و به هیچکس هم بی دلیل بی‌حرمتی نمی‌کنند. ضمن اینکه شاید اصلا چند تماشاگر نما بین تماشاگران باشند و توهین کنند و چطور این آقا به خودش اجازه میدهد به جامعه بزرگ هواداران پرسپولیس توهین کند؟

وی در مورد وضعیت تیم پرسپولیس پس از دو تساوی در لیگ برتر و نگرانی هواداران هم توضیح داد: نگرانی هواداران به حق است چرا که پرسپولیس هنوز مشکلات زیادی دارد و در خط حمله نتوانستند به موقع تیم را تقویت کنند و الان که لیگ شروع شده تازه رفته‌اند بازیکن آورده‌اند و این اتفاقات باید 20 روز قبل از شروع بازی ها رخ می‌داد نه شب بازی با ذوب آهن. شما نگاه کنید هر یک امتیاز و یک گل هم می‌تواند در سرنوشت اخر لیگ تاثیرگذار باشد و سرنوشت قهرمانی را تغییر دهد و نباید خیلی ساده از کنار این موارد گذشت. یکی مثل لوکادیو را می‌روند با کارت پروازش عکس می‌گیرند و برایش تبلیغ می‌کنند در حالیکه هر بازیکنی باید آرزویش باشد به پرسپولیس می آید. دلیل نتایج نه چندان خوب پرسپولیس هم موارد این چنینی است و شما نمی‌توانی یک بنز را با لاستیک پراید وارد راند مسابقه کنی و انتظار داشته باشی نتیجه بگیری. امیدوارم با تقویت خط حمله مشکلات حل شود و از هفته سوم نوار بردها شروع شود.

حیدری در پایان بار دیگر تاکید کرد‌: بازهم از قول من بنویسید هیچ وقت به هیچ کسی اجازه نمی‌دهم به هوادار و تیم پرسپولیس بی‌احترامی کند و هیچ نامی بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست. ایشان هم هرچه در فوتبال دارد از پرسپولیس و هوادارانش است.

نظر شما