شناسهٔ خبر: 55724882 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

منتظر اجازه مکتوب طرف عراقی برای عبور زائران اربعین از مرز ب...

اقتصاد ایران: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: طرف عراقی به صورت شفاهی اعلام کرده که تردد زائران ایرانی که گذرنامه‌هایشان اعتبار ندارد با مهر امکان‌پذیر است اما این را هنوز عراق به ما کتباً اعلام نکرده است.

صاحب‌خبر -
- اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، سردار حسین اشتری امروز 29 مرداد ماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران که با حضور مدیران خبرگزاری‌‌ها، روزنامه‌ها و خبرنگاران حوزه فراجا برگزار شد با اشاره به رسالت خطیر خبرنگاری اظهار کرد: اصحاب رسانه می‌توانند جهاد تبیین را به نحو احسن عملی کنند و پل ارتباطی بین پلیس و مردم هستند.

وی تصریح کرد: خبرنگاران انسان‌های بی ادعایی هستند که می‌توانند رویدادهای مهمی را رقم بزنند؛ در بحث امنیت در ایران جایگاه خوبی داریم و یکی از اهداف ما پیشگیری از جرم است که می‌توانیم با کمک رسانه‌ها به این موضوع جامعه عمل بپوشانیم.

فرمانده کل انتظامی فراجا تصریح کرد: باید حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی باشیم و به پلیس در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شویم چرا که خدمت به مردم بهترین راه مقابله با آمریکا است.

وی افزود: پس از سال 97 و با افزایش قیمت‌ها، به یکباره سرقت‌ها 37 درصد افزایش یافت؛ این درحالی بود که به پلیس هیچ امکاناتی برای کشف سرقت و مقابله با آن اضافه نشده است اما جرائم توسط سارقان به‌روز شده است.

اشتری تصریح کرد: بیش از 30 هزار نفر مأمور پلیس در مرزهای رسمی برای ارائه خدمت به زائران اربعین حسینی مستقر خواهند شد و  قرار است از پهپادها برای پایش تصویری مرزها استفاده شود که این موضوع را با کشور عراق هم مطرح کردیم و به دنبال این هستیم که زائران بتوانند با کمترین هزینه و اذیت به زیارت اربعین بروند.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: طرف عراقی به صورت شفاهی اعلام کرده که تردد زائران ایرانی که گذرنامه‌هایشان اعتبار ندارد با مهر امکان‌پذیر است اما این را هنوز عراق به ما کتباً اعلام نکرده و این موضوع به صورت شفاهی به ما اعلام شده است.

سردار اشتری با بیان اینکه پلیس روزانه 30 هزار مأموریت انجام می‌دهد، ادامه داد:اگر یک کلانتری تقویت شود برای مردم محل خوب است و اگر ضعیف شود برای مردم محل بد است؛ ما به دنبال این هستیم که پلیس هوشمند باشیم که بخشی از این امکانات را در هفته فراجا اعلام خواهیم کرد.

 وی با بیان اینکه مردم فقط لحظه درگیری را در کلیپ‌های تقطیع شده می‌بینند، خاطرنشان کرد:در برخورد با اراذل و اوباش باید قاطع برخورد شود.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: پلیس در نظرسنجی ایسپا پس از معلمان، رتبه دوم اعتمادسازی را کسب کرده است که با رتبه اول، تنها یک نمره فاصله دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما