شناسهٔ خبر: 55723913 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارتقای امنیت استان سمنان با دستگیری ۵۵ نفر در طرح آرامش پلیس

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از اجرای پنجمین مرحله طرح آرامش و دستگیری ۵۵ نفر از خرده فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ سید امیرحسین موسوی گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر به منظور تامین امنیت مردم و ارتقای احساس امنیت، برنامه‌های مختلفی را در استان پیش بینی و اجرا می‌کند.

وی بیان کرد: طرح آرامش یکی از اقدامات پلیس برای ارتقای امنیت جامعه است که از ابتدای سال جاری و با تمام توان، با هدف شناسایی و دستگیری خرده فروشان مواد به مرحله اجرا در آمده است.

به گفته موسوی، در پنجمین مرحله این طرح که به مدت ۷۲ ساعت در سراسر استان و با همکاری یگان‌های انتظامی اجرا شد، ۵۵ نفر از خرده فروشان و معتادان متجاهر دستگیر شدند.

وی از اجرای ۴۳ مورد حکم قضایی در جریان اجرای طرح آرامش پلیس خبر داد و افزود: توقیف ۶ دستگاه وسیله نقلیه و کشف نزدیک به ۱۴ و نیم کیلوگرم انواع مواد مخدر از دیگر توفیقات این طرح بود.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان با تاکید بر تشدید این اقدامات و فعالیت ها به منظور تحقق مطالبات مردم، از عموم شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک و اخبار خود در خصوص خرید و فروش مواد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

نظر شما