شناسهٔ خبر: 55717632 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بورس پرس | لینک خبر

موافقت شورای نگهبان با تغییر ساز و کار تامین مالی تحویل قیر به پالایشگاه ها

سخنگوی شورای نگهبان گفت: لایحه دو فوریتی در خصوص تغییر ساز و کار تامین مالی تحویل مواد اولیه قیر به پالایشگاه ها مغایر شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طحان نظیف با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد: لایحه دوفوریتی اصلاح بند ز تبصره یک قانون بودجه در خصوص تغییر ساز و کار تامین مالی تحویل مواد اولیه قیر به دستگاه‌های اجرایی موضوع این قانون در جلسه شورای نگهبان بررسی و مغایر شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

بر اساس این گزارش، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس ۲۴ مرداد با اشاره به جلسه تعیین تکلیف قیر حواله ای گفته بود در این خصوص جلسه‌ای با حضور وزیر نفت و معاونان، رئیس کمیسیون عمران مجلس و تعدادی از نمایندگان شکل گرفت تا موضوع قیر حواله‌ای تعیین تکلیف شود. انتظار می رود دستگاه‌های اجرایی ذیل قانون بودجه همچون وزارت راه، سازمان راهداری، حمل و نقل جاده‌ای، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و سایر دستگاه‌های اجرایی برای این امر وقت ویژه‌ای در نظر بگیرند و قیر حواله‌ای را قبل از پایان فصل کاری به آسفالت در محلی که وظیفه سازمانی دارند تبدیل کنند.

نمایندگان مجلس 23 فروردین در جلسه‌ ای علنی، کلیات و جزئیات طرح تمدید زمان تحویل قیر (وکیوم باتوم) سال ۱۴۰۰ تا پایان شهریور سال ۱۴۰۱ را تصویب کردند که موضوع بند ز تبصره یک قانون بودجه سال ۱۴۰۰ است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

نظر شما