شناسهٔ خبر: 5571083 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

نصرالله: تهدیدات اسرائیل جنگ روانی است

صاحب‌خبر -


دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت میلاد حضرت صاحب الزمان(عج) تهدیدات رژیم صهیونیستی را بخشی از جنگ روانی این رژیم علیه مقاومت خواند. به گزارش شبکه خبری المنار، سید حسن نصرالله ابتدا با اشاره به مانور ارتش رژیم صهیونیستی درون سرزمین اشغالی گفت: در این رزمایش چند تن از مسئولان اسرائیلی تهدیداتی را متوجه لبنان کردند و از انفجارها و آواره کردن سخن راندند، در این باره باید گفت، این یک جنگ روانی است و همواره جزئی از سلاح دشمن برای شکست مردم عرب بوده است.
نصرالله افزود: در روزهای گذشته به دست نیروها و مبارزان مقاومت لبنان ده‌ها کیلومتر از خاک اشغال شده لبنان به دست گروه‌های تروریستی آزاد شده است.
نصرالله در خصوص سازمان تروریستی داعش نیز گفت: داعش کار خود را از عراق آغاز کرد، اکنون این سؤال مطرح است که داعش را چه کسی ساخته است. این مسأله از مسائل کاملاً روشن است که داعش را همان کسانی پروردند که القاعده را ساختند و همه دنیا می‌دانند که چه کسی القاعده را تأسیس کرد. سرویس اطلاعاتی امریکا، عربستان و پاکستان، القاعده را تأسیس کردند. این مسأله و اسناد آن در کتاب‌ها و مؤلفات بسیاری آماده است. اما آنکه امروز حقیقتاً با داعش مبارزه می‌کند، همان کسانی هستند که آنان را به حمایت از داعش متهم می‌کنند یعنی جمهوری اسلامی ایران، برادرانمان در عراق و سوریه.

 

نظر شما