شناسهٔ خبر: 55699356 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سمنان رتبه چهارم تخصیص اعتبارات کشوری را به خود اختصاص داد

استاندار سمنان این استان را یکی از استان‌های موفق در جذب اعتبارات دانست و گفت: استان سمنان در جایگاه چهارم بعد از تهران، البرز و همدان در زمینه تخصیص اعتبارات کشوری قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، سید محمدرضا هاشمی شامگاه گذشته در یادواره 95 شهید البرز شرقی در شاهرود اظهار داشت: خدمتگزاری به مردم رسالت مهم دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان در آبان ماه سال 1400 و اختصاص اعتبارات در این سفر گفت: بسیاری از دستگاه‌های اجرایی توانسته‌اند این اعتبارات را به‌صورت کامل جذب کنند.

استاندار سمنان با اشاره به وحدت مسئولان استانی و شهرستانی در خصوص جذب اعتبارات و صرف آن در حوزه مسائل زیرساختی خاطرنشان کرد: استان سمنان در رتبه چهارم تخصیص اعتبارات کشوری بعد از تهران، البرز و همدان قرار دارد که این موضوع بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است.

هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا است و جمهوری اسلامی ایران امروز در صدر کشورهای منطقه به برکت وجود ولایت و امنیت می‌درخشد.

وی با بیان اینکه اگر می‌خواهیم از امنیت بپرسیم باید از مردم یمن سؤال کنیم گفت: کشور ما در ناامن‌ترین منطقه دنیا در امنیت کامل قرار دارد و این یک ویژگی شاخص و بارز برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه در همسایگی ایران 16 کشوری قرارگرفته‌اند که در زمره ناامن‌ترین کشورهای دنیا قرار دارند گفت: اینکه ما امروز در این موقعیت جغرافیایی در امنیت کامل زندگی می‌کنیم خود یک هنر بزرگ است.

هاشمی تصریح کرد: امروز برخی کشورهایی که در حاشیه امن قرار دارند و ادعای امنیت هم می‌کنند باید به این مدعیان گفت اگر در منطقه‌ای ناامن بودید و امنیت داشتید آنگاه هنر بود و اگر خودتان قرار بود امنیت را برای کشورتان تأمین کنید؛ آنگاه باید دراین‌باره ادعا می‌کردید.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا و تکریم خانواده شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را یکی از مهم‌ترین راهکارهای مقابله به توطئه‌های دشمنان، تهاجم فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی عنوان کرد.

استاندار سمنان خدمت به مردم را بهترین راه برای مقابله با مستکبران عالم عنوان کرد و افزود: کار شبانه‌روزی و بازگرداندن اعتماد از دسته رفته بین مردم ازجمله مهم‌ترین اقداماتی است که دولت سیزدهم از ابتدای آن را اعلام و در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/363/ی

برچسب‌ها:

نظر شما