شناسهٔ خبر: 5569878 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

سید حسن نصرالله:

در جنگ آینده میلیون ها صهیونیست آواره خواهند شد

خبرگزاری پانا: دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به این که تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی بخشی از جنگ روانی این رژیم است، تاکید کرد: در جنگ آینده میلیون ها اسرائیلی آواره خواهند شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس سیاسی پانا به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سید حسن نصرالله در سخنرانی جمعه گفت: در حالی که اسرائیل خود اذعان کرد که "در جنگ دو هزار و شش شکست خورده" در لبنان برخی، اعلام کردند که " اسرائیل شکست نخورده است".

وی گفت: نه از جنگ و نه از تهدیدهای اسرائیل هراسی نداریم.

دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: اسرائیل می داند به هر حمله این رژیم پاسخ داده خواهد شد.

نصرالله افزود: رژیم اسرائیل از همان ابتدا بر پایه های قتل و ویرانی تشکیل شد. زمانی که اسرائیل خانه های ما را خراب می کرد، اما خانه های اسرائیلی ها سالم می ماند پایان یافته است.

وی گفت: ملت لبنان نباید اهمیتی به تهدیدهای رژیم صهیونیستی بدهند. آنچه در مرزهای لبنان روی می دهد چیزی از راهبرد درگیری با اسرائیل را تغییر نخواهد داد.

دبیر کل حزب الله لبنان با بیان اینکه مسئولیت آزادی سازی منطقه عرسال برعهده ارتش و همه لبنانی هاست، تصریح کرد: منطقه ما در برابر تلاش های گمراه کننده سیاسی و خبیث قرار دارد زیرا برخی ها جنگی به نام جنگ منطقه عرسال را اختراع کرده اند.

نصرالله ادامه داد: برخی ها درباره درگیری ها منطقه القلمون مدعی شده بودند که حزب الله شکست خواهد خورد، اما بسیاری در نهایت غافلگیر شدند.

وی گفت: در منطقه عرسال واقعیت های میدانی گویایی حقایق است. اخیرا بسیاری از مناطق به فضل جانفشانی های مجاهدان و رزمندگان مقاومت آزاد شد و در مناطق «فلیطه» پیشروی های زیادی حاصل شد.

سید حسن نصرالله از مسئولان و گروه های سیاسی لبنانی خواست که حساسیت وضع کنونی را جدی بگیرند،گفت: برخی ها به تحولات منطقه مانند تحولات عراق و یمن دل خوش کرده اند.

وی ادامه داد: اکنون دولت باید به مسئولیت های قانونی خود در مسائل سیاسی عمل کند و به اوهام و خیال ها تکیه نکند.

دبیرکل حزب الله گفت: داعش اساسا شاخه القاعده در عراق بود و تا یک سال پیش با ایمن الظواهری بعیت کرده بود.

وی ادامه داد: بنابراین، داعش جدا شده از القاعده به علت اختلاف درباره سرکردگی در سوریه و بعیت بود. بنابراین، چه کسی در دنیا نمی داند که القاعده را چه کسی تشکیل داد. همه می دانند که سازمان اطلاعات آمریکا، عربستان و پاکستان القاعده را تشکیل دادند.

عربستان به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است

دبیر کل حزب الله لبنان همچنین با محکوم کردن تجاوز سعودی ها به یمن گفت: بیش از 70 روز از حمله سعودی آمریکایی به یمن می گذرد برخی کشورها و سازمانها و دولتها و ملتها و دیگران حمایت می کنند و برخی ساکت هستند و موضعگیری نمی شود اما این تجاوز کاملا آشکار است.

وی ادامه داد: هر کس به این حمله انتقاد می کند نظام سعودی با همه وسایلی که در اختیار دارد همه صداها را خاموش می کند و نمی خواهد کسی در این جهان دهانش را باز کند و حتی یک کلمه در خصوص این تجاوز صحبت و محکوم کند و حتی یک کلمه را تحمل نمی کند و این ماهیت نظام حاکم بر سعودی است.


نصرالله با اشاره به ویران کردن یمن گفت :عربستان به هیچ یک از اهداف خود حتی به ساده ترین آنها در یمن نرسیده است.

 

نظر شما