شناسهٔ خبر: 55694702 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نکا میزبان سومین مرحله لیگ برتر دوچرخه سواری کشور

مهناز قبادی

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا گفت: سومین مرحله مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری کشور به میزبانی این شهرستان برگزار می شود و تیم آرویج نکا که هم اکنون صدر جدول را به خود اختصاص داده، شانس نخست قهرمانی است.

صاحب‌خبر -

ماشاالله طرزه‌نژاد در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: این مسابقات ۳۱ مردادماه با حضور تیم‌هایی از استان‌های مختلف کشور چون تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و زنجان در منطقه جنگلی قرمرض به عنوان زیباترین میراث فرهنگی نکا برگزار می شود و دوچرخه سواران از مسیر کمربندی نکا وارد جاده هزارجریب و بخش مرکزی و کوهستانی پارک جنگلی قرمرض می شوند.

طرزه نژاد با بیان اینکه استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی و تهران خواستار این میزبانی بودند، اما با تلاش مدیرعامل هیات دوچرخه سواری مازندران، میزبانی این دوره از مسابقات لیگ برتر به نکا رسید گفت: با توجه به اینکه تیم دوچرخه سواری آرویج نکا با ۶۵۰ امتیاز و اختلاف ۸۸ امتیازی با تیم دوم، در صدر جدول است، قهرمانی تیم ما محتمل بوده و امیدواریم شاهد کسب کاپ قهرمانی باشیم.

وی گفت: با توجه به سبقه و مکاتبات صورت گرفته، تیم آرویج در شهرستان نکا در حیطه کاری مستقل ثبت شد و اکنون در یک لیگ بسیار قوی و متحدالشکل، تیم توانمند و پشتوانه کاری خوبی داریم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری و شهرداری، پلیس راه، بخشداری، دهیاری، اداره ورزش و هئیت دوچرخه سواری، در این دوره از مسابقات مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام

نظر شما