شناسهٔ خبر: 55694551 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

امیدوارم 4 امتیاز از دست رفته را جبران کنیم

آذرباد: توپ داخل محوطه به دست سهرابیان خورد

هافبک باتجربه مس رفسنجان می گوید بدشانسی و اشتباهات داوری باعث شده تا 4 امتیاز را در شروع مسابقات از دست بدهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، محسن آذرباد بعد از تساوی بدون گل مس رفسنجان مقابل گل گهر سیرجان در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص بازی بیان کرد: متاسفانه بازی مساوی شد. ما موقعیت های بسیار زیادی داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. تیم گل گهر تیم بزرگ و خوبی است و سرمربی بزرگی دارد. تیم خوبی هستند اما امروز حق ما بود که 3 امتیاز را بگیریم. متاسفانه نشد و انشاالله در آینده جبران کنیم.

او درباره موقعیتی که در ثانیه های پایانی خودش از دست داد و فروزان توپ فوق العاده ای را گرفت، تاکید کرد: به غیر از این هم موقعیت های دیگری داشتیم. روند ما خوب است و امیدوارم در بازی های آینده از موقعیت ها، خوب استفاده کنیم و امتیازات کامل را جمع کنیم.

هافبک مس درباره اعتراض اعضای تیمش به یک صحنه در محوطه جریمه گل گهر گفت: احساس می کنم توپ به دست آرمین سهرابیان خورد و باید ببینیم کارشناسان چه می گویند.

آذرباد درباره از دست رفتن 4 امتیاز برای مس در دو هفته ابتدایی افزود: هفته قبل کارشناسان هم گفتند گلی که خوردیم آفساید بود و گلی که زدیم آفساید نبود. همین امتیازات آخر فصل تاثیرگذار است. امروز هم تیم ما خوب بازی کرد و روندمان خوب است. امیدوارم جبران کنیم و فقط همین را می توانم بگویم.

نظر شما