شناسهٔ خبر: 55694066 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

امام جمعه همدان:

مردم خواستار رفع مشکلات هستند

آزاده صفی

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: در کشور اقدامات خوبی در حال انجام است و مصوبات خوبی در مجلس تصویب شده است، اما مردم همچنان خواستار رفع مشکلات هستند که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌ حبیب‌الله شعبانی‌موثقی شامگاه پنجشنبه ۲۷ مردادماه در دومین یادواره شهدای عملیات رمضان، شهدای استادیوم قدس همدان و گرامیداشت سالروز حضور سپهبد حاج قاسم سلیمانی در یادواره عملیات شهدای رمضان عنوان کرد: بعد از اینکه مردم همدان در عملیات رمضان افتخار آفریدند اما دشمنان رحم نکرده و در نماز جمعه استان ۸۰ نفر را به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه کمتر شهری در نماز جمعه شهدایی تقدیم انقلاب کرده است، تصریح کرد: در قرآن کریم در دفاع از افرادی سخن گفته شده که در میدان حق و مقابله با باطل مبارزه می‌کنند، بنابراین کسانی در میدان مقاومت پیروز می‌شوند که پیوند خود با خداوند و ولایت را حفظ کرده و به مبدا عالم و قدرت اعتقاد داشته باشند.

شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه برای امام حسین(ع) اعتلای کلمه الله مهم است و امر به معروف عدل الله است، افزود: هدف اصلی عاشورا تحقق حرف خداوند در جامعه بود، شهدای ما نیز در مسیر امام حسین (ع) بودند و برای اعتلای کلمه الله قیام کرده و جنگیدند.

امام جمعه همدان در میان شهدا جوانان ۲۰ سالهای دیده می‌شوند که در مقابل جهان استکبار ایستادند، عنوان کرد: دو ویژگی پیوند با خدا و ولایت و خلوص نیت این جوانان سبب پیروزی شد.

وی با بیان اینکه امروز اگر می‌خواهیم مدیریت داشته باشیم باید خلوص نیت و پیوند ولایت را در نظر بگیریم، گفت: استان همدان در عملیات رمضان ۱۶۰ شهید و در ایام دفاع مقدس نیز ۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرد.

شعبانی‌موثقی با اشاره به اینکه همدان به عنوان دارالمومنین همواره در مسیر اعتلای حق می‌کوشد و شهید همدانی نمونه افتخارآمیز این موضوع است، اظهار کرد: به کسانی که خالصانه مجاهدت می‌کنند افتخار می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در همدان در ادامه بیان کرد: در کشور اقدامات خوبی در حال انجام است و مصوبات خوبی در مجلس تصویب شده است که البته همچنان مردم خواستار رفع مشکلات هستند که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام 

نظر شما