شناسهٔ خبر: 55694027 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حاجی بابایی؛

شهید همدانی نقش درخشانی در دفاع مقدس داشت

آزاده صفی

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه زیباترین سخنان متعلق به شهداست، گفت: شهید همدانی نقش درخشانی در دفاع مقدس داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی‌بابایی شامگاه پنجشنبه ۲۷ مردادماه در دومین یادواره شهدای عملیات رمضان، شهدای استادیوم قدس همدان و گرامیداشت سالروز حضور سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: نزدیک ۱۹ رمضان بود که اعلام شد در دفاع از دشمن به نیرو نیاز است، در آن زمان شهید همدانی، حاج جعفر فرمانده سرافراز گردان و شهید نیکومنظر از شهدای بزرگ همدان با کمک دیگر نیروها وارد عملیات رمضان شده و افتخار آفریدند.

وی با بیان اینکه عملیات رمضان به خوبی انجام و سپس صدام به تلافی از آن نماز جمعه همدان را بمباران کرد، گفت: سردار سلیمانی در اولین یادواره شهدای رمضان حضور داشت و در آن مراسم سخنرانی کوبنده‌ای خطاب به ترامپ داشت و در نهایت به مقام بزرگ شهادت دست یافت.

حاجی‌بابایی همچنین به نقش شهید همدانی در دفاع مقدس و مظلومیت ایشان اشاره کرد و افزود: این شهید والامقام کارهای اثرگذار و مهمی در کارنامه خود دارد.  

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در پایان از بازاریان، اصناف و نیروهای مردمی که در حمایت از سردار همدانی علیه فتنه‌گران واکنش نشان دادند قدردانی کرد.

دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی همدان نیز اظهارات توهین‌آمیزی که اخیرا به ساحت شهید همدانی از سوی سران فتنه اهانت صورت گرفت را محکوم کرد.

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی با اشاره به اینکه در استراتژی جنگ، زمان تعیین کردن در پیروزی امری محال است، گفت: شهید سلیمانی برای نابودی داعش سه ماه زمان تعیین کرد و این ویژگی نیروهای مخلص ماست که به خدا وصل هستند.

وی با بیان اینکه در تک تک کوچه‌های سوریه و عراق آثار و یاد و نام شهید سلیمانی و همدانی هویداست، اظهار کرد: وقتی سران فتنه‌گران علیه شهید همدانی صحبت می‌کنند می‌دانند از کجا ضربه خورده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما