شناسهٔ خبر: 55681168 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حماس: مقاومت ملت فلسطین تا نابودی دشمن صهیونیست ادامه خواهد یافت

محور مقاومت فلسطین از عملیات رخ داده در نابلس علیه دشمن صهیونیستی استقبال کرد.

صاحب‌خبر -

"عبداللطیف القانوع" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) نیز در واکنش به تحولات نابلس گفت: به اهالی نابلس که با یورش نظامیان صهیونیست مقابله کرده و با آن‌ها درگیر شدند، درود می‌فرستیم. آن‌ها بار دیگر تأکید کردند که کرانه باختری جولانگاه رژیم اشغالگر و شهرک نشینان صهیونیست نیست.

به نقل از خبرگزاری شهاب، وی افزود: دلاوری‌های ملت فلسطین در نابلس و درگیری‌هایی که در این شهر اتفاق افتاد، بیانگر این است که ملت فلسطین همچنان در حالت نزاع دائم با دشمن و تقابل مستمر با جنایات آن قرار دارد.

القانوع ادامه داد: کرانه باختری و شهر‌ها و اردوگاه‌های آن، ذخایر انقلاب فلسطین باقی خواهند ماند و درگیری ها، مقاومت و انقلاب ملت فلسطین جز با نابودی رژیم اشغالگر آرام نخواهد گرفت.

طارق عزالدین" سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری گفت: بر بازو‌های رزمندگان مقاومت در میدان شرف و قهرمانی یعنی نابلس که با گلوله‌های مبارک خود آسمان این شهر را نوارانی می‌کنند، درود می‌فرستیم.

وی افزود: مقاومت سرفصل مرحله کنونی باقی خواهد ماند و جهت گیری ما برای تحقق هدف مورد نظر منحرف نخواهد شد و چشم‌های ما به قدس دوخته شده است.

همچنین؛ "فوزی برهوم" سخنگوی دیگر جنبش حماس در واکنش به تحولات نابلس گفت: تجاوزات رو به رشد رژیم صهیونیستی در کرانه باختری بر عزم و اراده ملت فلسطین و رزمندگان شجاع مقاومت تأثیری ندارد بلکه قدرت تقابل و مقاومت آن‌ها را افزایش خواهد داد.

گفتنی است گردان‌های شهدای الاقصی «گردان نابلس» شب گذشته اعلام کردند در پی یورش چندین خودروی نظامی ارتش صهیونیستی و شهرک‌نشینان به آرامگاه حضرت یوسف (ع) در شهر نابلس مبارزان فلسطینی با آن‌ها وارد درگیری مسلحانه شدند.

برچسب‌ها:

نظر شما