شناسهٔ خبر: 55679290 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

یک مسئول خبر داد:

راه‌اندازی پکیج کامل بخش زنان و زایمان در بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد

ابراهیم شریفی

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد از راه‌اندازی پکیج کامل بخش زنان و زایمان در بیمارستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد حیدریان با اشاره به جابجایی بخش زنان و زایمان به این بیمارستان، اظهار کرد: با جابجایی بخش زنان و زایمان بیمارستان عسلیان به بیمارستان شهید رحیمی که یکی از اقدامات بسیار مهم صورت گرفته که به دنبال آن پکیج کامل تجهیزات در بخش زنان و زایمان در این بیمارستان نصب شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه زیرساخت‌های لازم و با پیگیری‌های صورت گرفته توانسته‌ایم مجوز رزیدنت در بخش تخصصی جراحی زنان و زایمان برای بیمارستان شهید رحیمی را دریافت کنیم.

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد بیان کرد: بخش اتاق عمل زنان و زایمان و طرح انطباق و حفظ حریم بانوان در این بیمارستان راه‌اندازی شده و در حال انجام است.

حیدریان خاطرنشان کرد: هر کشوری که دو شاخص مرگ‌ومیر مادران و نوزادان را در حد نرمال داشته باشد به‌عنوان یک کشور توسعه یافته تلقی می‌شود که این نرم مرگ میر نوزادان در بیمارستان شهید رحیمی ۵٫۶ و در کشور ۱۶ است.

وی اضافه کرد: متخصص کودکان در بیمارستان شهید رحیمی به‌صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته حضور دارد.

رئیس بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد با اشاره به سیستم خنک‌کننده بیمارستان رحیمی بیان کرد: سیستم چیلر این بیمارستان یک سیستم جذبی و قدیمی است که باعث خرابی برج خنک‌کننده این بیمارستان شده و به مدت یک هفته با مشکل سرمایشی روبرو شده بودیم که با پیگیری‌های شبانه‌روز توانسته‌ایم به‌صورت موقت چند کولرگازی خریداری و جهت رفع این سرمایشی اقدام شود.

انتهای پیام

نظر شما