شناسهٔ خبر: 55668503 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

خبر مهم پلیس برای فروشندگان لباس

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت، از دستگیری ۱۳ نفر از افراد باند جعل گذرنامه و اسناد دولتی خبر داد و گفت: این افراد قاچاق انسان هم می کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر، رئیس پلیس پایتخت از انهدام باند قاچاق انسان و جعل گذرنامه در تهران خبر داد و گفت: ۳۰۴ نفر از اراذل و اوباش سطح دار در طرح اقتدار پلیس امنیت دستگیر شدند.

 

سردار حسین رحیمی، صبح چهارشنبه در طرح اقتدار پلیس امنیت، اظهار داشت: پلیس وظیفه دارد با انواع و اقسام جرایم برخورد قاطع و شبانه روزی داشته باشد.

 

وی افزود: مأموران پلیس امنیت هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی با کلاه برداران، اراذل و اوباش و کری خوانان برخورد می‌کنند، این افراد تلاش می‌کنند تا فرهنگ ابتذال و بی حیایی را در جامعه اشاعه دهند.

 

سردار رحیمی ادامه داد: پلیس امنیت ۳۰۴ نفر از اراذل و اوباش سطح دار که اقدام به شرارت و نزاع و درگیری کرده بودند را در سومین مرحله از طرح اقتدار دستگیر کرد.

 

وی گفت: از این تعداد ۳۰۴ نفر دستگیر شده ۱۶۵ نفر آنها مزاحمان نوامیس در پارک‌ها، ۴۴ نفر اوباش توزیع کننده مواد مخدر و گرداننده مراکز فساد، ۸ نفر اوباش که اقدام به توزیع مشروبات الکلی می‌کردند، ۲۴ نفر اوباشی که علاوه بر اوباش گری سلاح غیرمجاز هم خرید و فروش می‌کردند و ۶۳ نفر عاملین تخریب، شرارت و نزاع و درگیری بودند.

 

رئیس پلیس پایتخت افزود: در این مرحله از طرح اقتدار ۵۱ قبضه سلاح کشف شده است که ۲۷ قبضه آن جنگی و ۲۴ قبضه بادی و شبه سلاح بوده است./مهر

نظر شما