شناسهٔ خبر: 55667234 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مهدوی: بیش از 30 سال است با مطهری ارتباط و دوستی دارم/ کار نساجی مقابل سپاهان سخت است

مربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران به تشریح دلایل حضورش در این تیم پرداخت.

صاحب‌خبر -

محمدرضا مهدوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد حضورش در کادر فنی نساجی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اظهار داشت: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌از بچگی دوستان زیادی در منطقه قائم‌شهر، ساری داشتم و به این دلیل که ویلای خودم در بهشهر است، رابطه خوبی با مردم آن منطقه دارم. هواداران نساجی هم همیشه به من لطف داشتند و این تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خیلی دوست دارم. از طرفی مرحوم نادر دست‌نشان که اسطوره قائم‌شهر است مربی، همبازی و دوست خوبم بود. خوشبختانه ایزد سیف‌الله پور و حدادیان برای این فصل کادر فنی باهوش و کاربلدی به کار گرفته‌اند که خوشحالم می‌توانم با آنها همکاری کنم.

وی افزود: مدتی به دلیل شرایطی که داشتم نمی‌توانستم مربیگری کنم، اما خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر اتفاقات خوبی افتاد و با افتخار در خدمت نساجی هستم. بیشتر از 30 سال است که حمید مطهری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌شناسم و ارتباط خوب خانوادگی و دوستی با او دارم. او بهترین کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد که سرمربیگری نساجی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برعهده گرفت و دوست داشت افرادی هم که به نوعی هم‌اخلاق خودش یا آدم‌های آرامی هستند کنار خودش جمع کند. به قولی یک مشت آدم آرام دور هم جمع شدیم (باخنده) و می‌خواهیم در آرامش، نساجی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به روزهای خوبی برسانیم.

مربی جدید نساجی در خصوص دیدار فردای این تیم مقابل سپاهان عنوان کرد: بازی بسیار سختی مقابل سپاهان داریم. روز گذشته بازی خودمان مقابل تیم مس رفسنجان آنالیز کردیم و امشب هم می‌خواهیم بازی سپاهان مقابل استقلال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آنالیز کنیم. البته در طول هفته که من در خدمت نساجی نبودم، همکارانم نقاط ضعف و قوت حریف فردایمان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آنالیز کردند اما باید بیشتر روی ‌‌‌تاکتیک‌های سپاهان بررسی‌های لازم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام بدهیم، زیرا ‌این تیم تغییرات زیادی در نفرات، کادر فنی و تاکتیکش داشته و به دست آوردن شناخت کلی کار ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سخت‌تر می‌کند.

مهدوی ادامه داد: سپاهان مربی فهیمی مثل مورایس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به تیمش آورده و هفته گذشته هم دیدید کسی نمی‌دانست او چه کاری می‌خواهد در طول بازی با استقلال انجام بدهد. امیدوارم بچه‌های ما باهوش و با ذکاوت بازی کنند و اشتباهات فردی نداشته باشند تا بتوانیم نتیجه مطلوبی مقابل این حریف قدرتمند کسب کنیم.

وی در مورد اینکه آیا نساجی از هفته آینده در دیدار با ملوان در ورزشگاه وطنی بازی‌هایش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام خواهد داد توضیح داد: روز گذشته ایزد سیف‌الله پور اعلام کرد که امکان بازی کردن نساجی از هفته سوم در ورزشگاه وطنی وجود دارد اما اگر این اتفاق نیفتد بهتر است. دلیلش هم این است که باید ریشه‌های چمن مستحکم‌تر شود. یک فصل کامل به این زمین نیاز داریم و بهتر است شرایط زمین بهتر شود اما اگر کارشناسان صلاح بدانند، می‌توانیم از هفته آینده در این زمین بازی کنیم.

مربی نساجی درباره هدف این تیم مقابل سپاهان، گفت: هدف اصلی ما این است که فوتبالی بازی کنیم که در خور نساجی باشد اما اتفاقات فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و قبل از بازی نمی‌توان پیش‌بینی خاصی داشت. می‌خواهیم تاکتیک خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در زمین سپاهان اجرا کنیم. حدود 24 ساعت است به نساجی اضافه شدم و در این مدت کوتاه تا حدودی افکار حمید مطهری و سایر همکارانش در ذهن من نقش بسته است. اطمینان دارم برای ارائه یک بازی خوب به اصفهان می‌رویم اما اینکه چه اتفاقی در طول 90 دقیقه بیفتد، مشخص نیست. امیدوارم اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد تا بتوانیم نتیجه مطلوبی کسبی کنیم.

مهدوی در مورد مصدومان نساجی برای مسابقه خاطرنشان کرد: به غیر از مسعود شجاعی سایر نفرات در اوج آمادگی هستند و با تمام قوا راهی اصفهان می‌شویم.

وی در خصوص‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ اینکه دیدار هفته گذشته این تیم مقابل مس رفسنجان در ورزشگاه نقش جهان تا چه اندازه می‌توان به این تیم در بازی فردا کمک کند، اظهار داشت: در بازی با مس رفسنجان در خدمت نساجی نبودم اما آن گونه که از همکارانم شنیدم گویا کیفیت زمین نقش جهان نسبت به سال‌های گذشته خیلی پایین آمده است. تیم‌هایی مثل نساجی و سپاهان که روی زمین بازی می‌کنند، این موضوع به نفع‌شان نیست. حمید مطهری، جواد منافی و سایر دوستان هم گفتند که شاید زمین ورزشگاه نقش جهان در ظاهر و از طریق تصاویر تلویزیونی جالب باشد اما توپ روی این زمین خیلی پله می‌شود. مالکیت تیم ما نیز روی زمین است و اگر زمین کیفیت خوبی داشته باشد به سودمان است. امیدوارم در این هفته زمین نقش جهان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ترمیم یا مقداری چمن آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کوتاه کرده باشند تا بتوانیم در وضعیت بهتری بازی کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ت 63

نظر شما