شناسهٔ خبر: 55663706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان:

آزادگان سندِ ایثار و استقامت در راه دین و میهن هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان از آزادگان هشت سال دوران دفاع مقدس به عنوان سند زنده ایثار و استقامت یاد کرد.

صاحب‌خبر -

عطا ناوکی گفت: ۲۶ مرداد سالروز بازگشت غرورآفرینان و جوانمردان ایثار و مقاومت به میهن اسلامی به عنوان روزی پرشکوه، عزت آفرین و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و پر از افتخار و حماسه است.

ناوکی از آزادگان هشت سال دوران دفاع مقدس به عنوان سند زنده ایثار و استقامت یاد کرد که در راه دین و میهن خود سال‌ها در زندان‌های بعثی شکنجه‌های دردناک را متحمل شدند.

او گفت:مقاومتِ آزادگان سرافراز در سیاه چاله‌ها و سلول‌های انفرادی بعثی روحیه دشمنان را تضعیف و ملت ایران را سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سرو قامتان همیشه استوار کشور وادار کرد.

مدیرکل بنیاد شهید هرمزگان گفت: آزادگان در دوران اسارت با تأسی از سیره ائمه اطهار (ع) و با درس گرفتن از زندگی حماسه‌ساز حضرت زینب (س) توانستند آن دوران سخت و طاقت‌فرسا را پشت سر بگذارند و شکوه پایداری و عزت را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

او با اشاره به تحولات منطقه و حمایت سران برخی از کشور‌های عربی از رژیم جعلی اسراییل گفت: زمانی برخی از همین کشور‌های عربی در حمله به ایران با صدام هم پیمان شدند، اما صدام حتی به آن‌ها هم رحم نکرد و امروز از صدام و آن همه قدرت و جاه طلبی‌هایش خبری نیست، در حالی که جمهوری اسلامی ایران به برکت جانفشانی‌های شهدا و رزمندگانش در طول هشت سال دفاع مقدس و صبر و استقامت اسرا در زندان‌های مخوف بعثی پابرجا و قدرتمندتر است.

به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی از ۳۵ آزاده شهرستان میناب با اهدای لوح تجلیل شد.

نظر شما