شناسهٔ خبر: 55662823 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زائران اربعین بدون گذرنامه معتبر به مرز‌های خروجی مراجعه نکنند

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان قزوین از زائران اربعین خواست بدون گذرنامه معتبر، به هیچ وجه به مرز‌های خروجی کشور مراجعه نکنند.

صاحب‌خبر -

 سرهنگ رضوانی، رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: افرادی که گذرنامه هایشان تا ۶ ماه هم اعتبار داشته باشد، می‌توانند به کشور عراق سفر کنند و منعی برای خروج از کشور ندارند.

وی افزود: مشمولان نظام وظیفه یا کسانی که دارای معافیت تحصیلی هستند می‌توانند به سایت epolice.ir مراجعه کرده و بدون ضمانت و فقط یک بار برای اعزام به کشور عراق و زیارت اربعین اقدام کنند.

رئیس اداره مهاجرت و گذرنامه فرماندهی انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: در استان قزوین ۱۶ دفتر پلیس +۱۰ فعال است که ۹ دفتر در شهرستان قزوین و ۷ دفتر در شهرستان‌های تابعه استان وجود دارد که روزانه به طور میانگین هزار و ۳۰۰ نفر را برای صدور گذرنامه جدید پذیرش می‌کنند.

وی افزود: پلیس با تمام تجهیزاتی که در اختیار دارد، برای صدور گذرنامه زائران اربعین تلاش می‌کند.

سرهنگ رضوانی تصریح کرد: در حال حاضر کسانی که گذرنامه شان فاقد اعتبار است، به هیچ وجه نمی‌توانند از مرز ایران و عراق خارج شوند و به زائران اربعین توصیه می‌کنیم بدون داشتن گذرنامه معتبر، به مرز‌های خروجی مراجعه نکنند.

نظر شما