شناسهٔ خبر: 55661877 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زمان دقیق برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سنگ نیم ور مشخص شد

در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سنگ در شهر نیم ور محلات زمان دقیق برگزاری این نمایشگاه اعلام شد.

صاحب‌خبر -

جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه بین‌المللی سنگ نیم ور محلات با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و فعالان بخش خصوصی در سالن جلسات نمایشگاه دائمی سنگ نیم ور برگزار شد.

در این جلسه اعلام شد که چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ از ۱۹ تا ۲۳ مهرماه امسال، در محل دائمی نمایشگاه‌های سنگ نیم ور محلات برگزار خواهد شد.

همچنین در این جلسه ضمن مشخص شدن کمیته‌های تخصصی نمایشگاه، مقرر شد از فعالان حوزه سنگ، معدن کاران، تجار و سفرای خارجی و تولیدکنندگان ماشین آلات معدنی داخلی و خارجی دعوت شود.

شهرستان محلات با بیش از یکصد معدن فعال و حدود سیصد کارخانه فرآوری سنگ، رتبه اول تولید سنگ تراورتن و ۱۵ درصد ظرفیت تولید سنگ ساختمانی در کشور را به خود اختصاص داده است

جودکی مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان در حاشیه این جلسه گفت: ظرفیت نمایشگاه می‌تواند به افزایش خیلی خوب در حوزه صادرات سنگ کمک کند و طبیعتا آن چیزی که از معادن به صورت خام استخراج کنیم باید فرآوری کنیم و سنگ فرآوری شده را با ارزش افزوده به بازار‌های جهانی صادر کنیم.


میرزاخانی معاون امور اقتصادی استاندار هم در این جلسه گفت: حضور سفرا و تجار و بازرگانان از داخل و خارج در این نمایشگاه پیش بینی شده است و در استان مرکزی آمادگی داریم تمام ظرفیت را برای برگزاری بهینه این نمایشگاه بین المللی انجام دهیم.

نظر شما