شناسهٔ خبر: 55661351 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آزاد‌کار کرمانشاهی قهرمان جهان شد

سبحان یاری آزاد‌کار کرمانشاهی در مسابقه‌های جوانان جهان قهرمان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سبحان یاری آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم در مسابقه های بلغارستان پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم ۶ بر یک از سد حریفی از آمریکا گذشت.

این کشتی‌گیر کرمانشاهی در مرحله یک چهارم نهایی ۸ بر صفر  کشتی‌گیر ترکیه‌ای را شکست داد  و به مرحله نیمه نهایی رفت.

در این مرحله نیز ۹ بر ۶ در مقابل حریفی از گرجستان به پیروزی رسید و در دیدار نهایی هم کشتی‌گیر ارمنستانی را از پیش رو برداشت و قهرمان جهان شد.

استاندار کرمانشاه با صدور پیامی کسب مدال طلای «سبحان یاری»، کشتی‌گیر آزادکار کرمانشاهی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان در شهر صوفیه بلغارستان را تبریک گفت.

بهمن امیری مقدم در این پیام آرزوی درخشش بیشتر برای یاری در میادین جهانی و حضور افتخارآفرین در المپیک را آرزو کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز کسب مدال جهانی، سبحان باری کشتی گیر کرمانشاه در آوردگاه جهانی جوانان را تبریک گفت.

در پیام صابر رحیمی آمده است؛ درخشش کشتی‌گیر آزادکار استان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی جوانان جهان دگر بار ارزش‌های جوانان مستعد استان کرمانشاه را در عرصه ورزش به اثبات رساند.

در ادامه این پیام همچنین آمده است: این قهرمانی غرورآفرین که باعث خوشحالی مردم شریف استان کرمانشاه شده را به این کشتی گیر ارزنده، خانواده‌ محترم آن و همچنین به مردم پرافتخار استان کرمانشاه تبریک می‌گویم.

محمدحسین محبی ریاست هیأت کشتی استان کرمانشاه نیز پیام تبریکی را به شرح ذیل صادر کرد.

به‌نام خداوند مهربان

تکرار قهرمانی جوانان جهان برای یک کرمانشاهی پس از  مدال‌های طلای محمدحسن محبی و عرفان امیری مرحومان بابک قربانی و فریدون قنبری برای کشتی استان  غرورآفرین و امیدبخش است.

سبحان یاری با تلاش، زحمت و سختکوشی ستودنی خود از تلاش باز نایستاد تا امروز بر بلندای سکوی جهانی بایستد. این افتخارآفرینی و مدال طلای جوانان جهان را به پدر و خانواده ایشان، مربیان سازنده او، رضا افضلی عزیز که امروز در کسوت مربی تیم ملی جوانان حضور دارد، خانواده بزرگ کشتی و مردم سربلند کرمانشاه و هموطنان عزیزمان تبریک عرض می‌نمایم‌.

انتهای پیام/پ

نظر شما