شناسهٔ خبر: 55657847 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

لزوم همکاری بانک‌ها در اجرای طرح‌های مسکن

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: همکاری بانک‌ها با دولت برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار مسکن امری ضروری است.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله عبادی، در دیدار با معاون مدیریت عامل بانک ملی ایران گفت: برای باز شدن راه موفقیت سه کلید رمز وجود دارد.

او افزود: یکی از کلید‌های رمز وجود فرمانروایان و حاکمان وارسته‌ای بوده که جزو بهترین انسان‌ها از نظر تقوا، ایمان، علم اخلاق باشند که اینگونه افراد برای رشد و پیشرفت جامعه طرح و برنامه داشته تا جامعه را به پیروزی، استقلال و کمال برسانند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مسئله دوم که جامعه را به موفقیت می‌رساند این است که اموال جامعه باید در دست کسانی باشد که برای انجام امور خیریه بخل نورزند.

او عنوان کرد: مسائل اقتصادی مانند خون در رگ‌های انسان بوده بنابراین اقتصاد و درآمد جامعه باید به گونه‌ای باشد که حیات اقتصادی را برای تک تک افراد جامعه ایجاد کند.

آیت الله عبادی گفت: سومین کلید رمز موفقیت به کارگیری انواع امکانات به صورت کارشناسی که باید توسط اهلش انجام گیرد است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه دولتمردان گذشته با اقداماتی که انجام داده سبب ایجاد بحران مسکن شده‌اند، عنوان کرد: در حال حاضر دولت مردمی با علم، ایده‌های بلند و انقلابی روی کار آمده که باید همه با دولت همکاری کنند.

او با اشاره به اینکه امروز مسئله مسکن اولویت ویژه‌ای دارد، بیان کرد: زمین تامین و طرح‌ها در حوزه مسکن تهیه شده، اما متاسفانه بانک‌ها تنها دو درصد در جهت طرح‌های مسکن همکاری کرده که باید همکاری بیشتری داشته باشند.

آیت الله عبادی اضافه کرد: پول‌های بی‌حساب را چاپ کردند که سبب شد ارزش پول پایین و تورم بالا رفته است.

او در پایان از بانک‌ها خواست تا به گونه‌ای در امور اقتصادی با دولت همکاری کنند که دشمن نتواند با تحریم‌ها و در امور اقتصادی کشور را تهدید سازد.

نظر شما