شناسهٔ خبر: 55654147 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

برگزاری دومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خوزستان

دومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به ریاست استاندار و با حضور مسئولین کمیته های این شورا و همچنین سایر اعضا و جمعی از فرمانداران در سالن جلسات مجموعه استانداری خوزستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و اولین جلسه استانی هفته دفاع مقدس امروز به ریاست «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان و با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، معاونین استاندار و مسئولین کمیته های این شورا و همچنین سایر اعضا و جمعی از فرمانداران در سالن جلسات مجموعه استانداری خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در این جلسه اظهار داشت: دفاع مقدس دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و خاک وطن است.

وی افزود: در شهریور ماه دو مناسبت بزرگ هفته دولت در شروع ماه و هفته دفاع مقدس را در انتهای ماه داریم که هر دو در راستای دفاع از ارزش‌ها، اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.

خلیلیان بیان کرد: لازم است دستگاه‌ها هماهنگ باشند تا بتوانیم برنامه‌های حماسه ساز دفاع مقدس را بهترین شکل برگزار کنیم.

رئیس شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: یادمان هایی که در استان ساخته شده نیاز به نگهداری دارند چرا که همیشه مورد استفاده مردم قرار می گیرند.

وی یادآور شد: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در شهرستان اهواز که یک مکان تفریحی، فرهنگی و ارزشی برای خانواده‌ها است باید هر چه سریعتر تکمیل شود چرا که می‌توانیم از طریق این مکانم، فرهنگ دفاع مقدس را به نسل های آینده منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس ارزش بالایی در تاریخ سرزمین ایران دارد و باید به نسل‌های آینده منتقل شود، ادامه داد: برنامه‌ها و مراسمات دفاع مقدس باید به گونه‌ای باشند تا فرهنگ سازی شود برای نسل‌هایی که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند تا بدانند در حماسه دفاع مقدس چه کار بزرگی در کشور انجام شد.

در شروع این نشست نیز سردار مرادحاجتی، گزارشی از اقدامات شاخص حوزه دفاع مقدس استان طی چند ماه گذشته ارائه داد و از انجام عدم تعهدات برخی نهادها از جمله مجموعه شهرداری اهواز گلایه مند شد.

انتهای پیام/

 

نظر شما