شناسهٔ خبر: 55653201 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازگشت جانی دپ به کارگردانی بعد از یک ربع قرن!/زندگی نقاش بزرگ ایتالیا روایت می‌شود

جانی دپ فیلمی درباره نقاش سرشناس ایتالیایی «آمادئو مودیلیانی» کارگردانی می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از گاردین، این فیلم که روایت زندگی هنرمندی است که در ۳۵ سالگی درگذشت، اولین فیلم کارگردانی دپ طی ۲۵ سال گذشته است. جانی دپ به همراه آل پاچینو تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز برعهده دارد. 

جانی دپ قرار است فیلمی زندگی‌نامه‌ای از آمادئو مودیلیانی، نقاش مشهور ایتالیایی را کارگردانی کند که در سال ۱۹۲۰ در فقر درگذشت.

به گزارش هالیوود ریپورتر، آل پاچینو که نتوانست فیلم زندگینامه‌ای مودیلیانی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی در دهه ۱۹۸۰ را تهیه کند، حالا در کنار جانی دپ، تهیه‌کنندگی فیلم جدید را برعهده خواهد داشت. جزئیات انتخاب بازیگران اعلام نشده اما از آنجایی که مودیلیانی در سن ۳۵ سالگی درگذشت، بعید است که هر یک از بازیگران نقش این هنرمند را بازی کنند.

فیلم برگرفته از نمایشنامه دنیس مک‌اینتایر مودیلیانی است که در سال ۱۹۷۹ نمایش داده شد. این فیلم، سال ۱۹۱۶ و در دوره‌ای بحران‌زده از زندگی هنرمند رخ می‌دهد و هنرمندان همکار موریس اوتریلو و چایم سوتین و همچنین شاعری به نام بئاتریس هستینگز که نامزد مودیلیانی بود در آن حضور دارند. 

۲۵ سال پس از وسترن «شجاع» در سال ۱۹۹۵، که در آن در کنار مارلون براندو بازی کرد، این دومین فیلم بلند دپ به عنوان کارگردان خواهد بود.

دپ در مورد ساخت این فیلم گفت: واقعا افتخار می‌کنم که داستان زندگی آقای مودیلیانی را به سینما می‌آورم. زندگی او سراسر مشقت و سختی بود، اما عاقبت به پیروزی ختم شد.

انتهای پیام/

نظر شما