شناسهٔ خبر: 55650073 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعزام ۴ هزار خانواده کربلا اولی به عتبات عالیات/ برپایی ۵ هزار ایستگاه صلواتی

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از اعزام بیش از ۴ هزار خانواده کربلا اولی به عتبات عالیات و همچنین برپایی بیش از ۵۰۰۰ ایستگاه صلواتی در دهه ولایت و امامت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در جلسه بصیرت رؤسای عقیدتی سیاسی و هادیان سیاسی سراسر کشور اظهار داشت:تعظیم شعائر دینی و انقلابی در مجموعه عظیم انتظامی به نحو احسن با دعوت از سخنرانان اثربخش و صاحب نفس و با حضور مشتاقانه و عالمانه کارکنان خدوم انتظامی و خانواده های آنان اجرا شد.

وی حضور باشکوه کارکنان در جشن‌های غدیر و دهه اول محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان را کم نظیر و مثال زدنی دانست و گفت: شرط موفقیت انتظامی در همه وظایف و ماموریت ها میل به معنویت و تقویت روحیه انقلابی و برافراشته شدن پرچم معارف اهل بیت علیهم السلام در همه یگان‌های انتظامی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: اعزام بیش از ۴هزار خانواده کربلا اولی به عتبات عالیات در ۵ماهه اول سال ۱۴۰۱ و برپایی بیش از ۵ هزار ایستگاه صلواتی در دهه ولایت و امامت توسط یگان های انتظامی در سطح شهرهای سراسر کشور و برپایی ۸ موکب در مرزهای ورودی و خروجی کشور و یک موکب در کربلای معلی نمونه ای از اقدامات انتظامی در جهت‌ آشنایی کارکنان با معارف اهل بیت علیهم السلام و خدمتگزاری پلیس به مردم عزیز ایران اسلامی و عاشقان و زائران حسینی است.

وی افزود: در صدد هستیم این برنامه ها و فعالیت های معنوی و فرهنگی را با قوت و اهتمام بیشتر تا پایان سال ادامه دهیم. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا خاطر نشان کرد:مجموعه انتظامی افتخار دارد که همه برنامه ها و ماموریت های خود را در راستای تحقق منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب به پیش ببرد. 

وی گفت: دشمنان تلاش دارند تا نور اسلام و قرآن و ولایت را در کشور خاموش کنند و این برنامه آنها از اول انقلاب بوده و از هر توطئه و دسیسه ای برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده کردند اما ملت مسلمان ایران با تاسی از قیام عاشورای امام حسین علیه السلام هرگز تسلیم آنها نشده و با توفیق الهی هر روز قدرتمند تر و شکوفاتر وارد چله پرافتخار دوم انقلاب گردید.

ادیانی تصریح کرد: باید همه افراد به ویژه نخبگان و هادیان و مربیان با تمام وجود جهت مقابله با جنگ ترکیبی دشمن وارد عرصه شده و با جهاد تبیین و روشنگری و بیان حقایق و واقعیت ها جلوی تحریف دشمنان را گرفته و دشمنان را مثل همیشه مایوس کنند.

انتهای پیام/

نظر شما