شناسهٔ خبر: 55639757 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دمشق و طرطوس سوریه با ۳ کشته

صاحب‌خبر -
سرویس خارجی: خبرگزاری رسمی سوریه، شمار قربانیان تجاوز جدید رژیم صهیونیستی به جنوب و غرب سوریه را سه کشته و سه مجروح اعلام کرد.
سانا به نقل از یک منبع آگاه نظامی سوریه، نوشت که دشمن اسرائیلی با شلیک موشک، برخی نقاط حومه دمشق را هدف حمله قرار داد و همزمان با این تجاوز، از سمت دریا برخی نقاط در جنوب استان طرطوس را نیز هدف قرار داد که این حمله به کشته شدن سه نظامی و زخمی شدن سه تن دیگر و وارد آمدن خسارات مادی منجر شد.
وی افزود، دشمن صهیونیستی از جنوب شرق بیروت، برخی مناطق در ریف دمشق را هدف قرار داد و همزمان با آن از سمت دریا نیز برخی نقاط در جنوب طرطوس را هدف حمله قرار داد که البته پدافند هوایی سوریه نیز این موشک‌ها را رهگیری و برخی از آنها را منهدم کرد. مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» وابسته به مخالفان دمشق نیز با انتشار بیانیه‌ای از کشته شدن سه نظامی سوریه و مجروحیت چند تن دیگر در پی حمله موشکی اسرائیل به جنوب شهر طرطوس خبر داد و اعلام کرد که مقرهای هدف گرفته‌شده در این حمله، در فاصله هشت کیلومتری پایگاه نظامی روسیه قرار داشت.
از سویی به دنبال این حمله، گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه‌های جداگانه به آن واکنش نشان دادند. جنبش حماس در واکنش به تجاوزات رژیم صهیونیستی به سوریه تاکید کرد که باید با مواضع یکپارچه و واحد همه نیروهای مقاومت با تروریسم مستمر و در حال گسترش صهیونیستی در کل منطقه مقابله کرد.

نظر شما