شناسهٔ خبر: 55630205 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کلوپ: ما هیچ هافبک جدیدی نمی‌خواهیم

سرمربی تیم لیورپول می‌گوید این تیم نیاز به جذب بازیکن در خط میانی ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، یورگن کلوپ بحران مصدومیت هافبک‌های لیورپول را کم اهمیت جلوه داده و می‌گوید قرمزها با بازیکنانی که در اختیار دارند به مشکلات خود رسیدگی خواهند کرد.

لیورپول تیاگو آلکانتارا را در روز افتتاحیه فصل با کورتیس جونز، نبی کیتا و الکس چمبرلین نیز به دلیل مصدومیت و بیماری از دست داد.

او به اسکای اسپورت می‌گوید: آوردن یک هافبک برای ما آسان است، آوردن هافبک مناسب چندان آسان نیست - دلایل مالی و دلایل قراردادی بیشتر اوقات آنها دست به دست هم می دهند.

این به این معنا نیست که اگر بازیکنی با مصدومیت مشکلی داشته باشد، خریدن بازیکنی را انکار کنیم. فصل متفاوتی نسبت به آغاز پیش فصل است، زمانی که همه به من گفتند که به یک هافبک جدید نیاز داریم - این در مورد نوع هافبک بود. یک بحث کاملا متفاوت - ما به نوع جدیدی از هافبک نیاز نداشتیم.

اما اگر هافبک راست در دسترس بود، ما هم به دنبالش می‌رفتیم. حالا شرایط کمی تغییر کرده است، این درست است اما فقط می تواند در مورد هافبک راست باشد، این کار آسانی نیست. به این دلیل است که سال 2022 است و بازیکنان چهار، پنج سال قرارداد دارند - و به همین دلیل است که ما باید آرام باشیم و مشکلات را با بازیکنانی که داریم حل کنیم."

برچسب‌ها:

نظر شما