شناسهٔ خبر: 55622172 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتتاح اولین چمن مصنوعی مدرسه‌ای طرح شهید سلیمانی در لاهرود

اولین چمن مصنوعی طرح بهینه‌سازی فضای ورزشی (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) در استان اردبیل، طی مراسمی در هنرستان شهید چمران لاهرود افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اولین چمن مصنوعی طرح بهینه‌سازی فضای ورزشی (طرح شهید حاج قاسم سلیمانی) در سطح استان اردبیل صبح امروز با حضور جمعی از مسؤولان در هنرستان شهید چمران لاهرود افتتاح شد.  

در این مراسم اکبر دهقانی‌نیا، معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش استان اردبیل با اشاره به این‌که برای اجرای این طرح مبلغ ۴۰۰میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، اظهار کرد: توسعه فضای ورزشی دانش‌آموزان براساس استاندارد کشوری و جهانی در استان اردبیل را با جدیت پیگیری می‌کنیم که در این راستا تعداد ۳۵ طرح در سطح مدارس استان در حال اجرا است.

وی از اجرای مرحله دوم طرح در استان اردبیل و منطقه لاهرود طبق توافق حاصله با استانداری خبر داد و افزود: سرانه فضای ورزشی منطقه لاهرود در صورت تکمیل سالن ورزشی آموزش‌وپرورش ۹۳سانتی‌مترمربع است که از میانگین استانی و کشوری بالاتر خواهد بود و همچنین برای تاسیس هنرستان تربیت‌بدنی در منطقه لاهرود تلاش خواهیم کرد.

تخصیص ۳میلیارد تومان برای طرح‌های ورزشی لاهرود

پرویز نقدی، رئیس اداره آموزش‌وپرورش لاهرود نیز این مراسم اظهار کرد: در سال‌تحصیلی جاری شاهد افتتاح ۲ کلاس تخصصی تربیت‌بدنی و یک مدرسه پویا با اعتبار ۱۵۰میلیون تومان هستیم.

وی با بیان این‌که برای تکمیل سالن ورزشی از محل اعتبارات ملی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل مبلغ ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون تومان اختصاص یافته است، گفت: با احتساب اعتبار چمن مصنوعی هنرستان شهید چمران کل اعتبار جذب و تخصیص‌یافته بالای ۳میلیارد تومان است.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

نظر شما