شناسهٔ خبر: 55619128 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جی پلاس

درگیری فیزیکی سرمربیان نامدار در لیگ برتر+عکس و ویدیو

در جریان دیدار تیم های چلسی و تاتنهام، سرمربیان دو تیم با یکدیگر درگیر شدند.

صاحب‌خبر -

جی پلاس؛ دیدار تیم های چلسی و تاتنهام در هفته دوم لیگ انگلیس، در حالی با تساوی به پایان رسید که آنتونیو کونته و توماس توخل وسط و پایان بازی با یکدیگر گلاویز شدند.

در دقیقه 68 بازی، تاتنهام روی یک صحنه جنجالی به گل رسید. بازیکنان چلسی اعتقاد داشتند بنتانکور روی هاورتس خطا کرده اما داور دستور به ادامه کار داد. همان توپ به سمت دیگر زمین رفت و بعد از اینکه جورجینیو درون محوطه جریمه چلسی بار دیگر دچار اشتباه شد، در نهایت این امیل هویبرگ بود که با یک شوت تماشایی توپ را به گوشه دروازه آبی ها فرستاد.

بعد از این گل کونته مثل همیشه شادی معروفش را به نمایش گذاشت اما جنجال از آنجایی شروع شد که او برای انجام این شادی به سمت نیمکت چلسی رفت و این با واکنش شدید توخل همراه شد. سرمربی آلمانی که اصلا از حرکت کونته راضی نبود، بر سر او فریاد کشید و با حرکت دست شروع به تهدید او و کادر فنی‌اش کرد. در نهایت این تیم داوری بود که با حضور کنار زمین، به قائله خاتمه داد و هر دو مربی کارت زرد دریافت کردند.

اما توخل خیلی زود و تنها 10 دقیقه بعد توانست انتقامش را از کونته بگیرد. چلسی روی یک حمله سریع توسط ریس جیمز به گل رسید و این بار توخل بود که دیوانه وار کنار خط طولی زمین شروع به دویدن کرد و از مقابل کونته و نیمکت تاتنهام هم رد شد؛ اما سرمربی ایتالیایی که از دریافت گل دوم حسابی ناراحت بود، توجهی به این حرکت نکرد و این بار جنجالی درست نشد.

تاتنهام موفق شد در آخرین ثانیه‌های بازی بار دیگر گل تساوی را به ثمر برساند ولی این بار کونته واکنش کمتری نشان داد اما این توخل بود که بی‌خیال نشد و دعوا به بعد از سوت پایان بازی هم کشید. وقتی کونته برای دست دادن پایان بازی به سمت او رفت، مربی آلمانی دست او ول نکرد و چیزی نمانده بود که کار به زد و خورد بکشد و تعدادی زیادی از کادر فنی و بازیکنان دو تیم وارد معرکه شدند و در نهایت این آنتونی تیلور، داور بازی، بود که با دادن کارت قرمز به هر دو مربی، به اتفاقات جنجالی این بازی پایان داد.

درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته

درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته

درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته

درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته

درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته

درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته

درگیری توماس توخل و آنتونیو کونته

 

حجم ویدیو: 8.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54 دانلود ویدیو

نظر شما