شناسهٔ خبر: 55618698 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حذف فوق ستاره سمی از منچستر یونایتد/ بدرفتاری کار دست رونالدو داد

منچستر یونایتد به فکر فسخ قرارداد رونالدو افتاده است.

صاحب‌خبر -

اسکای اسپورت انگلیس گزارش داد که منچستر یونایتد به فکر فسخ قرارداد رونالدو افتاده است.

رونالدو ماه گذشته تقاضای خروج از منچستریونایتد کرد ولی نتوانست تیمی برای خود در پنجره نقل و انتقالات پیدا کند. او با اینکه دو تور پیش فصل تیم در تایلند و استرالیا را از دست داد ولی بدون هیچ مشکلی به تمرینات تیم بازگشت و در بازی دوم تیمش در ترکیب اصلی قرار گرفت.

سران شیاطین سرخ اکنون به این تصمیم رسیده اند که رونالدو نمی‌تواند به رفتار فعلی خود ادامه دهد و اگر نگرش خود را به طور چشمگیری بهبود ندهد، هیچ گزینه دیگری جز فسخ قرارداد نخواهند داشت.

اسکای می‌افزاید که رفتار و زبان بدن رونالدو در بین هم تیمی‌هایش بی‌توجه نبوده است، اما هیچ‌کس در رختکن منچستریونایتد به دلیل شهرتش هنوز برای به چالش کشیدن او قد علم نکرده است.

مشکلات قبل از شروع پیش فصل زمانی شروع شد که رونالدو درخواست انتقال برای ترک باشگاه را ارائه کرد.

فوق ستاره پرتغالی می‌خواهد به باشگاهی بپیوندد که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد و می‌تواند جام‌های بزرگ را به چالش بکشد.

ایجنت او خورخه مندس به او پیشنهاد داده است تا به باشگاه‌های زیادی در سراسر اروپا برود، بدون اینکه هنوز بازیکنی پیدا کند.

رونالدو تصمیم گرفت در تابستان با منچستریونایتد به تور نرود و دلایل خانوادگی را ذکر کرد.

او تا آخرین هفته پیش فصل تمرینات خود را دوباره شروع نکرد و تنها یک بازی دوستانه مقابل رایو وایکانو انجام داد. رونالدو جو مسموم ایجاد می‌کند.

نگرش و زبان بدن او همچنین در دو بازی اول فصل لیگ برتر، شکست خانگی ۲-۱ مقابل برایتون و باخت ۴-۰ در برنتفورد، زیر سوال رفت.

در تمام وقت مقابل برنتفورد از او فیلم گرفته شد که در تونل هجوم می‌آورد و مربی اریک تن هاگ را به‌طور تمام وقت تصدیق نمی‌کند. رونالدو در حال ایجاد یک جو مسموم در باشگاه است و همه چیز نمی‌تواند به همان شکلی که هست ادامه یابد.

رونالدو تا سال ۲۰۲۳ قرارداد دارد، اگرچه دستمزد هنگفت او به این معناست که هرگونه فسخ قرارداد او بسیار گران تمام خواهد شد.

نظر شما