شناسهٔ خبر: 55616886 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

امنیتی و دفاعی

تهدید زلنسکی به هدف قرار دادن روس‌ها در نیروگاه اتمی زاپوریژیا

رئیس جمهور اوکراین تهدید کرد نیروهای نظامی روس خارج و داخل نیروگاه اتمی این کشور هدف ویژه‌ای برای نیروهای اوکراینی هستند. یکی از بازیکنان موفق والیبال تیم ملی ایران؛ ابوالفضل قلی پور است، این بازیکن جوان در سال ۱۴۰۰ وارد تیم ملی ایران شد و در مسابقات قهرمانی آسیا در سال ۲۰۲۱ به عنوان یکی از اعضا اعزام شد. در ادامه این مطلب سرپوش به بیوگرافی ابوالفضل قلی پور، این بازیکن موفق خواهیم پرداخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین شنبه شب تهدید کرد اوکراینی‌ها نیروهای روس را داخل یا خارج نیروگاه اتمی «زاپوریژیا» هدف قرار می‌دهند.

به نوشته روزنامه «گاردین»، زلنسکی در پیامی ویدئویی گفت: «هر سرباز روسی که به این نیروگاه شلیک کند یا با پوشش قرار دادن این نیروگاه به جایی شلیک کند باید این را بداند که هدف ویژه مأموران اطلاعاتی، سرویس‌های ویژه و ارتش ما خواهد بود».

او همچنین خواستار تحریم‌های جدیدی علیه روسیه شد که صنایع هسته‌ای این کشور را هدف قرار دهد و مدعی شد که «تمام مأموران این کشور تروریست و آن‌هایی که به آن‌ها در عملیات باج‌گیری در نیروگاه اتمی کمک کند باید در دادگاه بین‌المللی محاکمه شوند».

نظر شما