شناسهٔ خبر: 55606469 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

نجات هشت نفر از آتش سوزی یک مجتمع مسکونی در مشهد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد از نجات هشت نفر در آتش سوزی یک مجمتع مسکونی خبر داد.

صاحب‌خبر -

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد گفت: یک مجتمع مسکونی سه طبقه در بلوار مجیدیه مشهد گرفتار آتش‌سوزی شد که با تلاش آتش‌نشانان هشت نفر از میان دود و آتش نجات یافتند.

به گزارش جماران، آتشپاد دوم مهدی رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی و گرفتار شدن ساکنان در دود ناشی از حریق، آتش‌نشانان از چهار ایستگاه به محل حادثه در بولوار مجیدیه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: آتش سوزی در زیرزمین این مجتمع مسکونی ۶ واحدی رخ داده بود که دود ناشی از آتش در تمامی طبقات منتشر شده بود.

رضایی اضافه کرد: ساکنان در طبقات بالایی در میان دود محبوس شده بودند که آتش نشانان به‌صورت همزمان ضمن نجات هشت نفر از ساکنان گرفتار در دود و انتقال آنان به مکان امن، اقدام به مهار آتش این محل و جلوگیری از سرایت آتش به خودروهای پارک شده در محل و سایر واحدهای در این مجتمع مسکونی کردند.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید و علت دقیق وقوع این حریق توسط کارشناسان آتش نشانی مشهد در دست بررسی است.

اخبار مرتبط

انتهای پیام

نظر شما