شناسهٔ خبر: 55605019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آغاز تمرینات پاس همدان برای حضور در فصل جدید لیگ ۲ فوتبال

دور جدید تمرین آماده سازی تیم فوتبال پاس همدان برای حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور آغاز شد.

صاحب‌خبر -

تمرین آماده سازی تیم پاس با حضور بازیکنانی که با این تیم قرارداد دارند، زیر نظر علی اکبر پورمسلمی و خداداد برزگر برگزار شد.

علی اکبر پورمسلمی سال ۹۳ دستیار داود مهابادی در تیم پاس بود و هم اکنون نیز مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون کشور در دوره‌های مربیگری درجه آ است.

خداداد برزگر نیز بیش از ۳۰ سال به عنوان مربی در تیم‌های مختلف استان همدان فعالیت داشته است و در سال ۱۳۸۸ به عنوان سرمربی تیم‌های نوجوانان پاس همدان منصوب شد و توانست با قهرمانی در مسابقات استانی به رقابت‌های لیگ دسته اول نوجوانان کشور صعود کند.

او سابقه سرمربیگری تیم فوتبال بهزیستی همدان در تمامی رده‌های سنی را دارد و علاوه بر مربیگری در شهرداری و نیز مدیریت آکادمی و مدرسه فوتبال پاس، در سال ۹۲ به عنوان مربی سال فوتبال همدان برگزیده شد.

برزگر به دلایل خانوادگی مدتی در تهران اقامت داشت، اما سال قبل به همدان بازگشت و به عنوان یکی از چهره‌های مطرح و ماندگار فوتبال همدان از وی نام برده می‌شود.

محمدرضا آرتیمانی سرپرست تیم پاس با اشاره به وضعیت این تیم گفت: مدیرعامل باشگاه ظرف روز‌های آینده توسط هیأت امنا معرفی خواهد شد.

او گفت: به درخواست هیأت امنا نسبت به شروع تمرین تیم اقدام کردیم چرا که فرصت چندانی تا شروع لیگ ۲ باقی نمانده و باید هرچه سریعتر تکلیف مدیریت و کادر فنی تیم مشخص شود.

نظر شما