شناسهٔ خبر: 55601208 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پایان روز پنجم بازی های کشورهای اسلامی ؛ ایران با 77 مدال در رتبه دوم توزیع مدال ها

صاحب‌خبر -

پایان روز پنجم بازی های کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه با 77 مداله شدن کاروان ایران همراه شد و همچنان ایران پشت سر ترکیه میزبان در رتبه دوم قرار دارد.

به گزارش انصاف ورزشی، کاروان ورزشی ایران در رقابت های بازی های کشورهای اسلامی در روز پنجم روز شلوغی را پشت سر گذاشت و ورزشکاران ایرانی در رشته‌های والیبال مردان، کشتی فرنگی، هندبال مردان، پارا تنیس روی میز، پاراتیروکمان، وزنه برداری،  بسکتبال ۳ در ۳ زنان، دوچرخه سواری جاده، شنا و ایروبیک ژیمناستیک به رقابت پرداختند که حاصل آن کسب 16 مدال شامل 6 طلا، 5 نقره و 5 برنز بود تا در مجموع، مدال های ایران به 29 طلا، 24 نقره، 24 برنز و عدد 77 برسد.

گفتنی است تیم والیبال مردان ایران به نیمه نهایی و تیم هندبال مردان نیز باخت به قطر به رده بندی راه پیدا کردند.

حالا کاروان ایران در پایان روز پنجم بازی های کشورهای اسلامی بالاتر از ازبکستان در رتبه دوم جدول توزیع مدالها است اما همچنان ترکیه میزبان رقابت ها با فاصله‌ای نسبتا خوب در رتبه اول است و به نظر می‌آید ترکیه‌ای ها با توجه به میزبانی قهرمانی این مسابقات را نشانه گرفته‌اند. در حال حاضر ترکیه با 60 طلا و مجموع 168 مدال شرایط بسیار خوبی دارد.

فردا و در روز ششم بازی ها ورزشکاران ایران در رشته های والیبال مردان و زنان، پارا تنیس روی میز، بسکتبال 3 به 3 مردان، هندبال مردان، وزنه برداری، شمشیربازی، تیراندازی اسکیت، شنا و ایروبیک ژیمناستیک به رقابت خواهند پرداخت.

پایان روز پنجم بازی های کشورهای اسلامی ؛ ایران با 77 مدال در رتبه دوم توزیع مدال ها پایان روز پنجم بازی های کشورهای اسلامی ؛ ایران با 77 مدال در رتبه دوم توزیع مدال ها

شما میتوانید برای دیدن پخش زنده این مسابقات همراه انصاف ورزشی باشید و به واسطه لینک های داخلی و خارجی این مسابقات را دنبال کنید.

انتهای پیام

نظر شما