شناسهٔ خبر: 55590693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه:

۲ هزار قطعه کارت سوخت در کرمانشاه کشف و مسدود شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، از کشف و مسدودی ۲ هزار قطعه کارت هوشمند بنزین در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: این کار در راستای تشدید کنترل و نظارت بر مجاری عرضه سوخت انجام شده است.

صاحب‌خبر -

«فریدون یاسمی» روز شنبه به ایرنا افزود: برخی افراد با این کارت‌ها بنزین را خارج از شبکه عرضه می‌کردند که برای اعمال قانون در اختیار تعزیرات حکومتی قرار گرفتند.

وی اظهار کرد: نظارت در توزیع در جایگاه‌های استان با هدف مبارزه با عرضه خارج از شبکه سوخت و جلوگیری از سوءاستفاده از کارت هوشمند سوخت وسایل نقلیه بنزین سوز انجام می شود که این موضوع موجب کشف و مسدودی این تعداد کارت هوشمند سوخت سرگردان و پیشگیری از تخلفات در حوزه توزیع فرآورده‌های نفتی شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: براساس این گزارش نظارت بر مجاری عرضه سوخت استان در قالب تیم‌های نظارتی و با همکاری نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی استان انجام می‌شود که پس از تشکیل پرونده متخلفان ارجاع به کمیته تخلفات منطقه برای بررسی و صدور حکم نهایی به تعزیرات حکومتی استان ارسال می‌شود.

منطقه کرمانشاه یکی از مناطق سی و هفت‌ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که در مجموع دارای ۱۵۷ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی است.

این شرکت با ۶ ناحیه در شهرهای مرکزی (کرمانشاه)، قصرشیرین، اسلام‌آبادغرب، سقز، پاوه و کنگاور وظیفه تامین سوخت مردم این استان را بر عهده دارد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۲ هزار و ۵۹۵ روستا و ۳۴ شهر دارد.

کلانشهر کرمانشاه مرکز استان نیز بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد.

نظر شما