شناسهٔ خبر: 55589895 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

همه چیز درباره طرح لایه باز فاطمیه

حضرت فاطمه (س) یادگار گرانقدر پیامبر اکرم (ص) است که شیعیان و محبین اهل بیت ارادات خاصی نسبت به ایشان دارند. بنابراین در روز شهادت ایشان مجالس و مراسم‌های سوگواری عظیمی برپا می‌شود.

صاحب‌خبر -

روز شهادت ایشان به دلیل نقل قول‌های بسیاری که در این باره وجود دارد متفاوت است، به دلیل وجود اختلاف در بین نقل قول‌ها، محبین اهل بیت برای گرامی داشت بانوی گرانقدر اسلام، فاصله بین این دو تاریخ را به سوگواری می‌پردازند و این ایام را ایام فاطمیه می‌نامند. در این روزها مجالس و مراسم‌های زیادی در مساجد و خیابان‌ها برگزار می‌شود. بنرها، تراکت‌ها، تایپوگرافی‌های مخصوص ایام سوگواری حضرت فاطمه بیشترین کاربرد را در این زمان دارند. اگر شما هم برای این ایام دنبال طرح‌های متنوع و مناسب می‌گردید، می‌توانید این متن را تا انتها مطالعه کنید تا اطلاعات مفید و جامعی درباره طرح لایه باز فاطمیه دراختیارتان قرار گیرد؛ پس با ما همراه باشید.

طرح لایه باز چیست؟

بهتر است تبتدا طرح لایه باز و مزایا و کاربردهای آن را مورد بررسی قرار دهیم. طرح لایه باز در واقع طرح‌های از پیش آماده‌ای هستند که به صورت وکتوری یا پیکسلی در اختیار طراحان و گرافیست‌ها قرار می‌گیرند. طرح لایه باز به گرافیست‌ها این امکان را می‌دهد که بتوانند به تصاویر داخل طرح، رنگ‌ها، فونت‌ها و ابعاد آن دسترسی داشته باشند و طرح‌های گوناگون و متنوعی خلق کنند.

به دلیل اهمیت ایام فاطمیه طراحان گرافیست طرح لایه باز فاطمیه بسیاری را طراحی می‌کنند که شما می‌توانید از میان انبوه طرح‌ها، طرح دلخواه و مورد علاقه خود را بیابید و از آن‌ها در چاپ بنر، اینستاگرام، تراکت و غیره استفاده کنید.

طرح لایه باز فاطمیه-بنر و پوستر فاطمیه

مزایای استفاده از طرح لایه باز فاطمیه

استفاده از طرح‌های لایه باز دارای مزایای گوناگونی است که در این بخش به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

یادگیری سریع فتوشاپ: برخی از دانشجویان گرافیک و طراحان نوپا به دلیل علاقه‌ای که به حضرت فاطمه (س) دارند، علاقه دارند شروع کار خود را با طراحی پوستر فاطمیه برای مراسم سوگواری این حضرت آغاز کنند. طرح‌های لایه باز بهترین گزینه‌هایی هستند که می‌توانند به طراحان گرافیست نوپا این امکان را بدهند تا با کارهای طراحان گرافیست حرفه‌ای آشنا شده و مراحل رسم و طراحی را سریع‌تر بیاموزند و بتوانند به این عرصه وارد شوند.
صرفه جویی در زمان: طرح‌ لایه باز فاطمیه معمولا توسط طراحان و گرافیستان حرفه‌ای و کاربلد ساخته می‌شود. به همین علت طرح‌های قابل اعتمادی هستند که می‌توانید به راحتی با تهیه کردن آن‌ها، تغییرات لازم را بر روی آن‌ها اعمال کرده و در مراسم سوگواری بانوی گرانقدر اسلام از آن‌ها استفاده کنید.
صرفه جویی در هزینه‌ها: شما با تهیه و خریداری طرح لایه باز فاطمیه می‌توانید برای چندین بار متوالی از آن استفاده کنید. به طوری که تغییرات لازم مانند: رنگ، ابعاد، فونت، نوشته‌ها و غیره را بر روی آن‌ها اعمال کنید و در هیئت‌ها و مجالس مختلفی از آن‌ها بهره مند شوید. خریداری طرح‌های لایه باز باعث صرفه جویی در هزینه و جلوگیری از اشتباه می‌شوند.

کاربرد طرح لایه باز فاطمیه

با توجه به مزایا و ویژگی‌هایی که طرح‌های لایه باز دارند، در بسیاری از لوازم و تزئینات سوگواری از آن‌ها استفاده می‌شود. برای آشنایی بیشتر با برخی از این لوازم و کاربرد طرح لایه باز دهه فاطمیه در ساخت آن‌ها، این قسمت را با دقت مطالعه کنید.

بنر دهه فاطمیه

 بنرها یکی از لوازم عزاداری هستند که به وفور در مراسم‌ها و مجالس سوگواری استفاده می‌شوند. این بنرها را می‌توان در سطح شهر بر روی استندها مشاهده کرد. معمولا نوشته‌ها و طرح‌های استفاده شده در بنر دهه فاطمیه مربوط به شهادت و غم اندوهی است بر روی سینه تمامی شیعیان جهان نشسته است. با استفاده از طرح‌ لایه باز فاطمیه شما می‌توانید تغییرات لازم مانند رنگ، تصاویر متعدد، نوشته‌ها را ایجاد کنید. تغییر مهمی که می‌توانید بر روی طرح‌های لایه باز انجام داد تا کیفیت آن تغییر نکند، تغییر در ابعاد طرح‌ها است. همچنین می‌توان با استفاده از سخنان و احادیث گوهربار حضرت فاطمه بر روی بنر ایام فاطمیه، فرهنگی فاطمی را در میان افراد جامعه رواج داد.

اینستاگرام دهه فاطمیه

با تغییر و تحولاتی که در دنیای پیرامون ما در حال رخ دادن است، استفاده از تلفن همراه هوشمند و شبکه‌ها اجتماعی به اوج خود رسیده‌اند. یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب، اینستاگرام است؛ بسیاری از افراد از این شبکه به عنوان راه مناسبی برای کسب درآمد یاد می‌کنند و این شبکه را فروشگاه اینترنتی خود می‌دانند. پست‌ها و طرح‌های استفاده شده در صفحات اینستاگرامی به عنوان دکور مغازه به شمار می‌روند، پس باید در انتخاب و طراحی قالب‌های اینستاگرامی دقت بالایی داشت.

یکی از مواردی که مخاطبان را در این فضای مجازی به خود جذب می‌کند، زیبایی پیج و به روز بودن آن است. اگر شما بتوانید مطابق با مناسبت‌ها قالب‌های صفحه اینستاگرام خود را تغییر دهید و از قالب‌های زیبا و مناسبتی استفاده کنید، به مرور زمان فالورهای پیج شما افزایش می‌یابد. بنابراین توصیه می‌شود تمرکز زیادی بر روی قالب‌های ینستاگرام داشته باشید و از طرح‌های مرتبط به اینستاگرام دهه فاطمیه مانند قالب آماده پست فاطمیه و طرح استوری فاطمیه در ایام سوگواری حضرت فاطمه استفاده کنید.

طرح پست و استوری فاطمیه

تراکت دهه فاطمیه

تراکت‌های مذهبی برای اطلاع رسانی استفاده می‌شوند و می‌توانند در ابعاد کوچک و یا در ابعاد پوستر چاپ شوند. بنابراین، شما نیز می‌توانید در ایام سوگواری حضرت فاطمه (س) از تراکت لایه باز‌ فاطمیه در ابعاد تراکت یا پوستر ایام فاطمیه استفاده کنید تا بتوانید فرهنگ فاطمی را رواج دهید. معمولا طرح لایه باز تراکت ایام فاطمیه مناسب‌ترین انتخاب در این مورد است که به شما این امکان را می‌دهد علاوه بر جذاب کردن تراکت بتوانید نوشته‎ها و موارد لازم را به آن اضافه یا کم کنید. معمولاً مناسب‌ترین موارد برای استفاده بر روی تراکت خام فاطمیه‌ استفاده از احادیث و داستان‌های کوتاه درباره آن حضرت است.

تایپوگرافی دهه فاطمیه

 اگر از جمله افرادی هستید که به زیبایی بصری اهمیت بسیاری می‌دهید، تایپوگرافی مناسب‌ترین انتخاب برای شما است. شما با تایپوگرافی فاطمیه و کالیگرافی فاطمیه می‌توانید مناسب‌ترین لوازم و تزیینات عزاداری را در این ایام تهیه کنید. طرح لایه باز فاطمیه با خطاطی دهه فاطمیه مناسب‌ترین انتخاب برای مراسم‌های سوگواری این دهه هستند.

پروژه آماده افترافکت فاطمیه

پروژه افترافکت یک قالب آماده ویدیویی قابل سفارشی‌سازی و در واقع یکی از بهترین منابع برای ایجاد ظاهر حرفه‌ای و با کیفیت در ویدیو است. پروژه‌های افتر افکت برای موارد مختلف مانند مناسبت ملی و مذهبی و تبلیغات کاربرد فراوان دارند. به دلیل اهمیت دهه فاطمیه، هرساله جدیدترین پروژه افترافکت فاطمیه ساخته می‌شود. پروژه آماده افتر افکت فاطمیه  با محتوای تسلیت ایام فاطمیه و اطلاع رسانی مراسم دهه فاطمیه می‌باشد که برای ساخت تیزر خام فاطمیه و کلیپ استوری ایام فاطمیه مورد قرار می‌گیرد.

سخن پایانی

در این مقاله با طرح لایه باز فاطمیه و مزایا و کاربردهای بسیار آن آشنا شدید. شما می‌توانید برای تهیه طرح‌های لایه باز گوناگون به سایت طرح دات آی آر مراجعه نمایید. این سایت یکی از معتبرترین سایت‌های تبلیغاتی است که شما می‌توانید انواع طرح‌های رایگان و پولی را از آن تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح بنر فاطمیه موجود در این سایت و مناسبت‌های مشابه می‌توانید به این سایت مراجعه کرده و طرح دلخواه خود را خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان مجرب این مجموعه در ارتباط باشید.

نظر شما