شناسهٔ خبر: 55581586 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

استقلال 0 - سپاهان 2؛ مورایس برنده نیمه مربیان

صاحب‌خبر -
استقلال 0 - سپاهان 2؛ مورایس برنده نیمه مربیان
خبرگزاری آریا- سپاهان برنده دوئل حساس و بزرگ مدعیان قهرمانی لیگ بیست و دوم بود و رکورد تاریخی استقلال و مجیدی در همان هفته اول شکسته شد.
به گزارش آریا، استقلال و سپاهان با مربی های پرتغالی خود در چارچوب اولین بازی از لیگ برتر بیست و دوم به مصاف هم رفتند که در پایان مورایس مچ هموطنش را خواباند و اولین شکست استقلال بعد از یک سال را طلایی پوشان اصفهان رقم زدند.
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، عارف غلامی، رضا میرزایی، ابوالفضل جلالی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، سجاد شهباززاده، کوین یامگا
تعویض های دقیقه 62 / امیرعلی صادقی (داسیلوا)، پیمان بابایی(رضا میرزایی) و ارسلان مطهری (سجاد شهباززاده)
تعویض دقیقه 73 / آرش رضاوند (زبیر نیک نفس)
تعویض دقیقه 77 / آرمان رمضانی (جعفر سلمانی)
سرمربی استقلال: ریکاردو ساپینتو
ترکیب سپاهان: رشید مظاهری، محمد دانشگر، رناتو داسیلویرا، امید نورافکن، رامین رضاییان، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، محمد علی‌نژاد، شهریار مغانلو
تعویض دقیقه 73 / محمدرضا حسینی (فرشاد احمدزاده)
تعویض های دقیقه 84 / نیلسون باربوسا (امید نورافکن)، میلاد زکی پور (یاسین سلمانی)
تعویض های دقیقه 94 / مانوئل فرناندز (ریگی)، آریا یوسفی (علی نژاد)
سرمربی سپاهان: ژوزه مورایس
نیمه اول بازی چندان جذاب نبود. البته شاید بتوان این اتفاق را با تغییرات دو تیم چه در کادر فنی و چه در کادر بازیکنان طبیعی دانست. تنها موقعیت جدی استقلال در این نیمه فرصتی بود که برای ابوالفضل جلالی ایجاد شد و این بازیکن از دست داد. در سوی دیگر میدان امید نورافکن با یک ضربه شروع مجدد خوب دروازه استقلال را تهدید کرد. روی ریباند این توپ فرشاد احمدزاده صاحب موقعیت بسیار خوبی شد که سید حسین حسینی با دفع توپ باعث شد نیمه اول با حساب 0-0 به پایان برسد.
نیمه دوم اما یک بازی متفاوت را شاهد بودیم. سپاهان از همان ابتدا برتریخود را دیکته کرد و خیلی سریع در دقایق 53 و 57 با یاسین سلمانی و رامین رضاییان به گل رسید تا اولین نیمه مربیان مورایس فوق العاده رقم بخورد. به هم ریختگی استقلال از دریافت دو گل تا دقایقی ادامه داشت. سرانجام استقلال خود را جمع و حملاتش را آغاز کرد اما حملات این تیم نتوانست مثمر ثمر واقع شود. در سوی دیگر میدان سپاهان نیز چند فرصت گلزنی خوب را از دست داد. در پایان بازی با همان نتیجه 0-2 به سود سپاهان به پایان رسید تا سپاهان برنده بزرگ هفته اول لیگ بیست و دوم باشد.
دقیقه 39: شوت رضا میرزایی کم جان بود و از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 45: مهمترین اتفاق بازی در نیمه اول در ثانیه های پایانی رخ داد. یک ضربه ایستگاهی برای سپاهان به دست آمد. شوت راه دور نورافکن را حسینی به صورت ناقص دفع کرد و در ادامه توپ در بهترین شرایط ممکن مقابل فرشاد احمدزاده قرار گرفت که حسینی با یک دبل سیو دیدنی، توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 51: اشتباه محمد دانشگر در قلب خط دفاع سپاهان جعفر سلمانی را در شرایط خوبی قرار داد اما وی نتوانست از این فرصت استفاده کند.
دقیقه 54: سپاهانی‌ها بعد از گل زده بازهم روی یک ضد حمله خطرناک‌ ظاهر شدند اما این‌بار روزبه چشمی با یک تکل توپ را از مقابل مغانلو دور کرد.
دقیقه 65: ضربه ارسلان مطهری را رشید مظاهری با واکنشی به موقع دفع کرد.
دقیقه 84: ارسال یک توپ به روی دروازه با سرنگونی آرمان رمضانی همراه شد که حیدری اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. در ادامه نیز شوت رضاوند از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 90: یک فرصت خوب روی ضد حمله برای سپاهان به دست آمد که شوت حسینی از بالای دروازه به بیرون رفت.
دقیقه 5+90: ارسال دقیق رامین رضاییان روی سر مغانلو را مهاجم سپاهانی‌ها با بی‌دقتی بسیار زیاد از دست داد و ضربه سر شیرجه‌ای این بازیکن از کنار دروازه‌ آبی‌ها به بیرون رفت که البته کمک داور این صحنه را آفساید اعلام کرد.

نظر شما