شناسهٔ خبر: 55581264 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ستاره‌صبح | لینک خبر

خبر ورزشی

صاحب‌خبر -

مهدی قایدی به استقلال پیوست

 استقلال روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی را به طوفانی ترین شکل ممکن دنبال می کند. پس از جذب محمد محبی از سانتاکلارا، حالا آبی پوشان موفق شدند که مهدی قایدی را نیز از شباب الاهلی امارات به خدمت بگیرند.وینگر جوان و بوشهری که تابستان گذشته با انتقالی گران قیمت از استقلال راهی شباب الاهلی شده بود، پس از درخشش در روزهای ابتدایی حضور در ترکیب این تیم، توانست خیلی زود نظر هواداران و کادرفنی تیم اماراتی را به دست بیاورد اما در ادامه این بازیکن به مرور زمان از ترکیب تیمش دور شد تا جایی که او در اندیشه های مهدی علی سرمربی سابق این تیم جایی نداشت.با جدایی مهدی علی و حضور لئوناردو ژاردیم روی نیمکت شباب الاهلی، اوضاع برای وینگر بوشهری تغییری نکرد و او در اردوی پیش فصل تیم در کشور صربستان، حضور نداشت .

 

پرسپولیس رکورد نقل و انتقالات را شکست! 

در حالی که تصور می‌شد انتقال آلف مانگا به پرسپولیس نهایی شده، مدیران این باشگاه مراحل انتقال یورگن لوکادیا را طی کردند و موفق شدند نظر او را برای امضای قرارداد با پرسپولیس جلب کنند تا وی به نوزدهمین بازیکن لیست بزرگسالان سرخپوشان تبدیل شود و همچنین پرونده سهمیه خارجی این تیم را ببندد. نکته جالب در مورد پرسپولیس اینکه سرخپوشان با جذب یورگن لوکادیا، به دومین تیم لیگ برتر ایران تبدیل شدند که هر چهار سهمیه خارجی خود را استفاده می‌کند. پرسپولیس همچنین تنها تیمی است که بازیکن خارجی در رده امید و زیر 25 ساله دارد و گئورگی گولسیانی و یورگن لوکادیا، تنها بازیکنان خارجی بزرگسال این تیم محسوب می‌شوند. یورگن لوکادیایی ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر خلیج فارس محسوب می‌شود.

 

پرسپولیس ناگهان پاری سن ژرمن شد! 

انتقال یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سابق بوخوم و برایتون به پرسپولیس، بازتاب‌های بسیار زیادی در سطح رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی داشته است. باشگاه پرسپولیس سرانجام مهاجم خارجی خود را به خدمت گرفت و با گذر از نام‌های برزیلی، سرشناس‌ترین گزینه ممکن را مجاب به امضای قرارداد کرد تا به این ترتیب یورگن لوکادیا پس از برایتون، بوخوم، هوفنهایم و آیندهوون، پیراهن پرسپولیس را به تن کند. از زمانی که باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی انجام این انتقال را تایید کرد، وبسایت‌های مختلف آلمانی، هلندی و انگلیسی خبر حضور لوکادیای 27 ساله در تیمی ایرانی را با شور و حرارت پوشش دادند و در همین حال، این انتقال واکنش بسیاری از هواداران فوتبال را نیز برانگیخت.

نظر شما