شناسهٔ خبر: 55580982 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ذوب آهن- پرسپولیس

جنگ تماشایی در فولادشهر/ مچ اندازی تارتار و گل‌محمدی روی سکوها

پرسپولیس گل محمدی پس از سپری کردن یک فصل بدون جام حالا در نقطه شروع فصل جدید ایستاده و در تلاش است گام اول را در شروع لیگ برتر برای جبران مافات محکم بردارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ زنگ آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال از عصر امروز در فولادشهر برای پرسپولیسی ها به صدا درخواهد آمد و تیم یحیی گل محمدی با چهره ای متفاوت نسبت به فصل قبل خود را برای ماراتن 30 هفته ای در لیگ برتر در دوره بیست و دوم آماده می کند.

پرسپولیس که فصل قبل دستش از رسیدن به جام و قهرمانی کوتاه ماند در حالی پای در نبرد مهم در فولادشهر می گذارد که برای پیروزی در هفته اول این فصل از انگیزه های ویژه ای برخوردار است. این تیم در شرایطی آماده حضور در جام 22 می شود که در مقایسه با فصل قبل با شکل و شمایل و ترکیب متفاوتی فصل را استارت خواهد زد. تغییرات پرسپولیس تنها منحصر به بازیکنان این تیم نیست، بلکه پرسپولیس با کادر فنی دگرگون شده ای راهی اصفهان شده تا بازی اول خود را در فصل جدید برابر گاندوهای سفید و سبزپوش برگزار کند.

شروع کار پرسپولیس در فصل جدید به گونه ای است که این تیم حتی در بازی اول لیگ برتر در دوره بیست و دوم هم با چند غایب باید برابر حریف خود به میدان برود. به جز گل محمدی که به دلیل اجرایی شدن محرومیت تعلیقی از حضور روی نیمکت هدایت پرسپولیس محروم است، امید عالیشاه و مرتضی پورعلی گنجی را نیز به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. این در حالی است که چند مهره پرسپولیس از جمله وحید امیری، حامد پاکدل و ... نیز به علت مصدومیت شانسی برای همراهی پرسپولیس در بازی اول ندارند تا قرمزهای پایتخت با لشگری از محروم و مصدوم برای بازی روبروی ذوب آهن راهی اصفهان شوند.

در آن سوی میدان مهدی تارتار و تیمش این شانس را دارند که در ورزشگاه خانگی میزبان پرسپولیس باشند. ذوبی ها هم در شرایطی مشابه با پرسپولیس، مهدی تارتار را روی نیمکت خود ندارند و او نیز مانند گل محمدی مجبور باشد از روی سکوها تیمش را هدایت و همراهی کند. این در شرایطی است که اخراج در بازی پایانی فصل قبل باعث شده حامد نورمحمدی مدافع باتجربه ذوب آهن نیز از حضور در ترکیب تیمش برابر پرسپولیس محروم باشد.

سوت قطار لیگ برتر از دیروز به صورت رسمی به صدا درآمد و پرسپولیس و ذوب آهن عصر امروز سوار بر این قطار از ایستگاه اول به سمت مقصد نهایی حرکت کرده اند و همه را در انتظار 90 دقیقه جذاب و ویژه قرار داده و امیدوار هستند بتوانند از اولین آوردگاه خود در این مسیر امتیازی در خور توجه کسب کنند. این مسابقه از ساعت 19 آغاز خواهد شد.

انتهای پیام// 

نظر شما