شناسهٔ خبر: 55573840 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران:

نبرد «سیف القدس» باعث وحدت همه گروه‌های فلسطینی شد/ تمام پیروزی‌های مقاومت فلسطین به پشتوانه مردم ایران و جمهوری‌اسلامی است

ناصر ابوشریف گفت: تمام پیروزی های مقاومت فلسطین فقط با حمایت رهبر انقلاب، مردم عزیز ایرا و مجموعه جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد.

صاحب‌خبر -

 نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با حضور در مصلی امام خمینی (ره) در پیش خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران به ذکر جزئیاتی تاریخی از مجموعه نبرد‌های صورت گرفته میان کشور‌های عربی با رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: در سال ۱۹۶۷ میلادی رژیم صهیونیستی نبردی را علیه ۴ کشور عربی آغاز کرد و توانست مناطقی از آنان را اشغال کنند و پس از آن بود که مردم فلسطین توانستند با انتفاضه‌های خود کاری کنند که رژیم صهیونیستی از مناطق اشغالی عقب نشینی کند و خارج شود.

ناصر ابوشریف در ادامه به اتفاقات سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶ اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی در سال ۲۰۰۲ خود را با دیوار حائل محاصره کرد و در سال ۲۰۰۶ خواست تا در راستای پروژه خاورمیانه جدید مقاومت را در لبنان شکست دهد که پس از ۳۳ روز جنگ شکست خورد؛ رژیم صهیونیستی سپس وارد چند جنگ با نوار غزه شد، اما در تمام این جنگ‌ها هم با شکست مواجه شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با اشاره به درگیری‌های سال ۲۰۲۱ این جنبش با رژیم صهیونیستی نیز با یادآوری اینکه نبرد سیف القدس مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی در این سال باعث نابودی آروزی صهیونیست‌ها شد تاکید کرد که نبرد سیف القدس باعث وحدت میان همه گروه‌های فلسطینی نیز شد و این امر درحالی بود که رژیم صهیونیستی تلاش می‌کرد میان فلسطینیان اختلاف ایجاد کند.

به گفته ناصر ابوشریف، جنبش جهاد اسلامی فلسطین پس از پایان نبرد سیف القدس با تمام امکانات خود اقدام به تقویت کرانه باختری کرد و گردان جنین تشکیل شد تا به تدریج به تمام مناطق گسترش یابد و اینگونه بود که رژیم صهیونیستی در تمام سطوح به جنبش جهاد اسلامی فلسطین حمله و اعضای آن را بازداشت کرد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در تهران سپس با بیان اینکه در جنگ اخیر فقط جنبش جهاد اسلامی به تنهایی توانست با شلیک بیش از ۹۵۰ راکت و موشک رژیم صهیونیستی را مغلوب کند تا جایی که این رژیم نیمی از فلسطین را ببندد تاکید داشت که تمام این پیروزی‌های مقاومت فلسطین فقط با حمایت مردم عزیز ایران و جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاد.

ناصر ابوشریف در پایان به مردم ایران اسلامی وعده داد تا به همراه برادران خود در فلسطین و پس از آزادی قدس شریف در این مکان مقدس نماز اقامه کنند.

نظر شما