شناسهٔ خبر: 55573120 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رفع بحران آب شرب مستلزم صرفه‌جویی ۳۰ درصدی شهروندان

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری، رفع بحران آب شرب استان را مستلزم صرفه‌جویی ۳۰ درصدی شهروندان بیان کرد.

صاحب‌خبر -

علی حیدری گوجانی سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اگرچه مسئولان تمام تلاش خود را برای رفع بحران آب شرب در چهارمحال و بختیاری به کار گرفته‌اند، اما شهروندان با صرفه‌جویی در مصرف آب مسئولان را یاری دهند.

او افزود: با هماهنگی و همکاری کشاورزان و دستگاه‌هایی نظیر شهرداری، جهاد کشاورزی و شرکت شهرک‌های صنعتی نیز مقرر شد تا بخشی از کمبود آب شرب از طریق چاه‌های در اختیار این دستگاه‌ها تامین شود.

حیدری، آبرسانی سیار را از دیگر راهکار‌های رفع چالش کمبود آب بیان کرد و گفت: طی فراخوانی، تعدادی تانکر از استان‌های دیگر وارد استان شده و تعدادی دیگر نیز فردا به تجهیزات استان اضافه می‌شود تا در شهر‌ها و روستا‌های کوهرنگ و شهرکرد توزیع شود.

بیشتر بخوانید

او اضافه کرد: دو ایستگاه بسته‌بندی آب نیز راه‌اندازی شده است تا بسته‌های آب در مناطق مختلف بین مردم توزیع شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیشرفت طرح آبرسانی بن به بروجن اشاره کرد و گفت: این طرح ۹۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد و روند اجرایی مطلوبی دارد.

حیدری، طول خط اصلی طرح آبرسانی بن به بروجن را ۱۱۱ کیلومتر و خطوط فرعی طرح را ۹۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: ۱۰۰ درصد خط اصلی اجرا شده و تکمیل خطوط فرعی طرح نیز رو به اتمام است.

نظر شما