شناسهٔ خبر: 55571918 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

اکبری: فصل گذشته هم کسی فکر نمی‌کرد فینالیست شویم

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: ظاهرا قرار است لیگ برتر والیبال از هفته اول مهر آغاز شود؛ در این صورت انتظار می‌رود برنامه‌ریزی خوبی انجام شد تا لیگ دچار فشردگی نشود.

پیمان اکبری در گفت‌وگو با ایرنا، در خصوص شرایط آماده‌سازی تیم پیکان برای حضور در لیگ برتر والیبال اظهار داشت: ما تمرینات‌مان را از هشتم مرداد آغاز کردیم. البته یکسری از بازیکنان را به دلیل حضور در تیم ملی و تیم جوانان در اختیار نداریم. با این حال تلاش می‌کنیم سایر بازیکنان‌ را تا زمانی که ملی‌پوشان به تیم بازگردند، آماده کنیم.

وی افزود: از طرفی قرار است در جام باشگاه‌های جهان شرکت کنیم. هنوز تاریخ این رقابت‌ها مشخص نیست؛ اما احتمالا در اواسط لیگ برگزار خواهد شد. سال گذشته حضور تیم سیرجان در این رقابت‌ها باعث وقفه در لیگ شد که اتفاق خوبی نبود. ضمن اینکه مسیر طولانی که تیم سیرجان برای حضور در جام باشگاه‌های جهان طی کرد هم تاثیر منفی در عملکرد این تیم داشت.

وی ادامه داد: باید به گونه‌ای با این چالش کنار بیاییم. پیکان سابقه ۴ بار حضور در جام باشگاه‌های جهان را دارد و رتبه سومی که این تیم کسب کرد بهترین رتبه در بین تیم‌های ایرانی شرکت کننده در این رقابت‌ها است.

سرمربی تیم پیکان درباره فصل جدید لیگ برتر والیبال گفت: ظاهرا قرار است لیگ برتر والیبال از هفته اول مهر آغاز شود. در این صورت انتظار می‌رود برنامه‌ریزی خوبی انجام شود تا لیگ دچار فشردگی نشود.

اکبری در مورد بازیکنان جدید پیکان و اینکه قرارداد کدام بازیکنان تمدید شد، عنوان کرد: قرارداد فیاضی، زرینی و تشکری تمدید شد. سرلک و شفیعی و رضایی بازیکنان جدید ما هستند. قرارداد یلی هم تمدید نشد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به عملکرد تیم شهداب در نقل‌ و انتقالات، کار پیکان برای قهرمانی در لیگ سخت نشد، گفت: چیزی قابل پیش‌بینی نیست. سال گذشته هم کار سختی داشتیم. در ابتدای لیگ تعداد زیادی از بازیکنان‌مان مصدوم بودند و کسی فکر نمی‌کرد فینالیست شویم. در مرحله اول و دوم پلی‌آف هم با ۲ تیم شهرداری ارومیه و سپاهان بازی کردیم و همه پیش‌بینی حذف ما را در پلی‌اف می‌کردند، اما خوشبختانه راهی فینال شدیم.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد: در فصل گذشته برخی تیم‌ها برای قهرمانی بسته شده بودند، اما فینالیست هم نشدند؛ برخی دیگر از تیم‌ها برای حضور در جمع ۴ تیم بسته شده بودند که آنها هم در این مسیر ناموفق بودند. به همین خاطر نمی‌توان از الان پیش‌بینی کرد که کدام تیم قهرمان می‌شود و امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد.

اکبری درباره تغییر مدیریت باشگاه پیکان و تاثیر آن روی تیم والیبال این باشگاه گفت: پیکان از سال‌ها قبل یک باشگاه حرفه‌ای بود. تا الان ۱۲ نفر مدیرعامل این باشگاه بودند و برای همه آنها والیبال اهمیت زیادی داشت. مدیران باشگاه پیکان در عملکرد تیم والیبال این باشگاه تاثیرگذار بوده‌اند؛ اما این تیم همیشه مسیر مشخصی داشته، چون انتظارات از آن زیاد است.

وی در پایان درباره مسابقات جهانی والیبال که از چهارم شهریور آغاز می‌شود، عنوان کرد: برای تیم ملی والیبال در این رقابت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. این تیم عملکرد خوبی در لیگ ملت‌ها داشت و امیدوارم با تجربه‌ای که از این رقابت‌ها کسب کرده بتواند در مسابقات جهانی عملکرد آبرومندانه‌ای داشته باشد.

انتهای پیام/


 

نظر شما