شناسهٔ خبر: 55567180 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازی‌های کشورهای اسلامی/ ابوذری نقره و داستان برنز گرفتند

تهران- ایرنا- حسین ابوذری آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم در فینال این وزن در بازی‌های کشورهای اسلامی مغلوب حریف قرقیزی شد. مجید داستان در وزن ۶۱ کیلوگرم برنز گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، پیکارهای کشتی آزاد در بازیهای کشورهای اسلامی از روز گذشته (چهارشنبه) در قونیه ترکیه آغاز و امروز (پنجشنبه) به کار خود پایان می‌دهد.

دیدارهای رده‌بندی و فینال پنج وزن دوم از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه آغاز شد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم حسین ابوذری در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل عبدالجمال اسپارتان از اوگاندا پیروز شد وی در دور بعد با  نتیجه ۱۰ بر صفر باکار از گینه بیسائو را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. ابوذری در این دیدار با نتیجه ۳ بر صفر از سد ظفربک اوتاخانوف از ازبکستان گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

آزادکار ساروی تیم ملی در دیدار پایانی با ارنظر آکمات علی‌اف دارنده مدال نقره جهان از قرقیزستان روبرو شد و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خورد و مدال نقره گرفت.

در وزن ۶۱  کیلوگرم مجید داستان در دور نخست با نتیجه ۱۰ بر صفر آونه دیاتا از سنگال را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۹ بر ۴ میرنظر بیک بولات اولو از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. داستان در این دیدار با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب اسلام بازرگانوف از جمهوری آذربایجان شد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه ۶ بر ۳ محمد بلال از پاکستان را مغلوب کرد و به مدال برنز دست یافت.

تا دقایقی دیگر علی سوادکوهی، احمد بذری و سید مهدی هاشمی در مبارزه‌های فینال وزن‌های ۷۹، ۹۲ و ۱۲۵ کیلوگرم باید به مصاف حریفانی از ترکیه بروند.

روز گذشته و در پنج وزن نخست ۲ مدال طلا، یک نقره و یک برنز توسط آزادکاران بدست آمد.  

نظر شما