شناسهٔ خبر: 55565272 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آخرین وضعیت کرونا در استان کرمان

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی ۲۴ ساعت، ۷۳ نفر در بیمارستان‌های استان کرمان بر اثر کرونا بستری شدند و ۳ نفر جان باختند.

صاحب‌خبر -

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹، در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او افزود: هم اکنون موارد مثبت بستری جدید کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان، ۷۳ مورد، شامل: ۴۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۷ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۸ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: هم اکنون تعداد موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان، ۱۹۲ نفر است.

او تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند و سن فوتی‌ها ۸۰ ،۶۸ و ۶۲ سال بوده است.

به گفته صحبتی مجموع جان باختگان کووید ۱۹ از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۵ هزار و ۷۳۹ نفر رسیده است.

او بیان کرد: میزان واکسن تزریق شده جمعیت بالای ۱۲ سال در استان کرمان  از ابتدا تاکنون در نوبت اول ۲ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۳۰۴ نفر، در نوبت دوم ۲ میلیون و ۸۵ هزار و ۹۲۰ نفر، در نوبت سوم ۹۱۲ هزار و ۷۲ نفر و در نوبت چهارم  ۶۵ هزار و ۶۵۹ نفر رسیده است.

نظر شما